عکس ارسالی از داود شمسی

 

داود شمسي ضمن ارسال تصاوير نوشت:

نام جنوب ایران كه می‌آید، خوزستان و هشت سال دفاع مقدس و گرمای تحمل‌ناپذیر در ذهن‌ها تداعی می‌شود ولي واقعيت اين است كه اغلب مناطق جنوبی كشور در نیمه دوم سال شاهد حضور مسافران و گردشگران هستند.

در منتهی‌الیه جنوب غربی ایران در کنار رود کارون استان خوزستان قرار دارد که مرکز استخراج نفت ایران است و  شهرستان ایذه تنها شهر این استان با آب‌وهوایی مطلوب و متصل به آب‌های رود کارون قرار دارد. در بخش سوسن  شهرستان ایذه روستای بکری وجود دارد بنام روستای ثریا(شمس بارکلائی) که از خوش آب‌وهواترین روستاهای جنوبی ای استان و شهر ایذه به شمار می‌رود و ساکنان آن مردمان بختیاری و مهمانواز بوده كه  همیشه سختی های زندگی در کنارشان هست.  سوسن و روستای ثریا در تابستان به خنك‌ترین و در زمستان به مطلوب  ترین روستای جنوبی كشور تبدیل كرده است.

 

===

شما هم می توانید مطالب، عکسها و فیلم های تولیدی خود را برای ما به آدرس shoma@khabaronline.ir ارسال کرده تا آنرا با نام خودتان منتشر کنیم. لطفا فیلم ها بیشتر از 5 مگابایت نباشد و ترجیحا در فرمت اف.ال.وی .flv ارسال کنید. همچنین عرض هر عکس حداکثر 500 بوده و حجم عکس بیشتر از 100 کیلوبایت نباشد. مطالب خود را نیز در قالب مایکروسافت ورد به صورت ضمیمه ارسال کنید.

5656

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    15 1
    عالی. چه صفایی میکنند مردم اونجا
  • بدون نام IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    18 1
    دم همه جنوبیا گرم
  • علی IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
    12 0
    لطفا یک سری عکس هم از آبادان بذارید تا مردم بدونن ما هنوز از آثار و خرابی های جنگ فیض می بریم!!!!!!!! ا(لبته اگه توی هوای آلوده و گرد وغبار پیدا باشه)
  • بدون نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    9 0
    مردمان نجیب جنوب کشور ما که با وجود اینکه زمینشون روی نفته اما از کمترین امکانات محرومن. اگر خوزستان نفت نده فلج میشه و ما هنوز قدر این تکه از بهشت رو نمیدونیم. ...
  • آنزانپور IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
    5 1
    " باشه! فوق العاده زیباست! کاش میشد اونجا سرمایگذاری کرد و چند ویلای تفریحی ساخته بشه تا گردشگران چند روز بتونند از آب وهوای خوبش استفاده کنند. حتی ما خوزستانیها هم نمیدونستیم که اونجا اینقدر زیباست.