کریستوفر دویون ملقب به آکا کامندر ایکس فراری از دست اف بی آی روزهای خوش بهار عربی و شات کردن سایتهای تونس و مصر را به خاطر می آورد.

از تونس تا اورلاندو و از سونی تا پی.پال، او را برخی قهرمان و برخی تروریست می خوانند. در سپتامبر گذشته بدلیل حملات دی.داس به سانتا کروز کالیفرنیا بازداشت کردند و بعدا به کانادا فرار کرده و خود را مخفی کرد.
او را یکی از اعضای اصلی گروه انا.نی.موس می دانند و وی نیز ابایی ندارد که خود را عضو این جنبش بداند. در سال گذشته حدود 1000 هکر در سراسر جهان بدلیل عضویت در گروه انا.نی.موس بازداشت شده اند و جنبش آزادی اینترنت و انا.نی.موس بعد از قضایای آسانج و ویکی لیکس، بعنوان دومین پر خطر هکرهای دنیا مطرح شده و اینک در شماره یک اف بی آی قرار دارند.
وی به خبرنگاری که در بالای تپه ای نامعلوم در کانادا به سراغ وی رفته می گوید با تحریم 10 ساله می شد بن علی را از تونس بیرون کرد اما ما (هکرها) توانستیم به محمد نابوس روی آی.آر.سی کمک کرده و بن علی را به صورت دیجیتالی در کمتر از 10 روز ناک اوت کنیم.
او درمورد حسنی مبارک نیز همین نظر را دارد.
اما قضات امریکایی و اف بی آی نظر دیگری در مورد وی و سایر اعضای انا.نی.موس دارند.
گروه انا.نی.موس می گوید تمام اطلاعاتی که گنده های پنتاگون در اتاقهای مخفی خود دارند را در اختیار گرفته اند و کافی است که روی سی دی ریخته و به مکانی آنها را با پست ارسال کنند!!
انا.نی.موس ادامه جنبش ویکی لیکس بوده و به صورت جنبش خود جوش دولت امریکا که قصد کنترل اینترنت را دارد؛ به وحشت انداخته است.
کریستوفر حداقل 15 سال در زندان خواهد بود(اگر بازداشت شود).
وی از کلمه تروریست بدش می آید و می گوید ما هکتیویست هستیم که با سانسور مبارزه می کنیم. برای 30 دقیقه اعتراض وی روی اینترنت (حملات دی.داس) 150 هزار صفحه دادگاهی علیه وی نوشته اند و می خواهند 15 سال وی را در زندان بیندازند. او بی خانمان بود و بعد وارد جنبش تسخیر شد و دیجیتالی به سایت سانتا کروز حمله کرد.
اما لشگر انا.نی.موس به گفته وی متشکل از 50 هزار هکر در دنیا است که رییس و انتخابات هم ندارند اما روی محیط آر.آر.سی با هم چت کرده و برنامه های خود را هماهنگ می کنند.
کریستوفر شبکه راه آهن زیرزمینی به قول خودش در کانادا ساخته و شبکه ای از خانه های امن برای خود و امثال خود ساخته است. آکا کامندر ایکس می افزاد رایزنی هایی برای پناهندگی سیاسی در برخی کشورهای اروپایی انجام داده اند و ممکن است به آنجا بروند.
وی تاکید می کند که مردم باید از یک درصد جهان بترسند و نه از هکرها.

و پنتاگون های شکم گنده باید از روزی بترسند که دیتابیس جهان را روی سی دی ریخ

ته و در جهان تمام یوزرنیم و پسوردها را منتشر کنند!

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =