به مناسبت مبعث پیامبر بزرگ اسلام و دهه فجر، جشن بزرگ ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی برگزار شد و در این مراسم همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از قهرمانان و مدال آوران ورزش استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، با حضور مقامات ارشد استانی، مسئولین استانی و شهری و به مناسبت مبعث پیامبر بزرگ اسلام و گرامیداشت دهه مبارک فجر، جشن بزرگ ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این جشن که برنامه‌هایی چون رژه هیات‌های ورزشی استان، برگزاری سرود حماسی، برنامه‌های نمایشی هیات‌های ورزشی و حرکات نمایشی ورزشکاران و گروه‌های ورزشی اجرا شد و در خاتمه از خانواده‌های معزز شهدا و قهرمانان و مدال آوران ورزش استان در مسابقات مختلف جهانی، بین‌المللی، آسیایی و پاراآسیایی با اهدای لوح، تجلیل به عمل آمد.

در این جشن هیات‌های ورزشی و ورزشکاران در حین رژه با اهدای شاخه گل یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

حضور هزاران تن از خانواده‌ها، ورزشکاران، جامعه ورزش، هیات‌های ورزشی و اجرای چندین برنامه فرهنگی ، هنری و ورزشی شاد و متنوع توسط هنرمندان برجسته همزمان با روز عید سعید مبعث از دیگر آیتم‌های این جشن بود.

در بخشی از این مراسم استاندار آذربایجان‌غربی با اجرای حرکات ورزشی آمادگی جسمانی خود را به رخ کشید.

عکاس: سینا افشاریان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =