استاندار گیلان خطاب به فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد: در ایام دهه مبارک فجر فقط پروژه ها و طرح های کامل و نهایی شده و بدون نقص در لیست طرح های مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش خبرآنلاین گیلان ؛ اسدالله عباسی در جلسه پیگیری و بررسی اجرای مصوبات دور نخست سفر رییس جمهور و هیات دولت به گیلان افزود: نگاه دولت ارائه خدمات صادقانه به مردم است و در عین تلاش برای ارائه خدمت مورد نیاز مردم در خصوص اعتبار هزینه شده و میزان پیشرفت پروژه‌ها و نیز طرح‌های در حال بهره برداری هم به مردم اطلاع رسانی انجام می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان از فرمانداران خواست: روند پیشرفت پروژه‌های در دست اجرای شهرستان خود را از مدیران استانی پیگیری و دنبال کرده و با استفاده از برش شهرستانی در بخش ها و روستاها میزان اعتبار هزینه شده، منابع جذب شده و روند پیشرفت طرح ها را مورد بررسی قرار دهند.

وی با بیان اینکه برخی پروژه ها و طرح ها به صورت تجمیعی در دهه فجر بهره برداری شوند، گفت: مدیران اجرایی نیز زمان آغاز پروژه، میزان پیشرفت کار، اعتبار هزینه شده و منابع مورد نیاز را در قالب گزارشی به استانداری اعلام کنند.

وی تصریح کرد: مردم باید در جریان روند پیشرفت پروژه های درحال اجرای استان اعم از اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی قرار گیرند و در واقع اطلاع رسانی به مردم باید در برنامه های مدیران قرار گیرد.

عباسی در ادامه با اشاره به پروژه های ملی استان گفت: راه آهن رشت- کاسپین از پیشرفت خوبی برخوردار است و قطعه منطقه آزاد نیز باید سریعتر تحویل شود.

وی تصریح کرد: سایر پروژه های کامل نشده و نیمه تمام هم نباید برای اندک مشکلات موجود با پیمانکار ناتمام بمانند.

وی خطاب به مدیران دستگاه ها تاکید کرد: با جدیت کارهای باقی مانده پروژه های مهم را به پایان برسانید و با فرمانداران همراهی و همکاری لازم را داشته باشید؛ آنها در خط مقدم مواجهه با مردم هستند.

استاندار گیلان اضافه کرد: در حوزه بانوان نیز موضوعاتی چون جوانگرایی، ترغیب به فرزند آوری، جوانی جمعیت هم با تخصیص اعتبار و منابع در دستور کار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان نیز در این جلسه با اشاره به ۱۸۶ مصوبه سفر رئیس جمهور به گیلان گفت: این مصوبات برای ۲۷ دستگاه اجرایی تکالیفی به ارزش ۲۰۸ هزار و ۹۹۰ میلیارد ریال تعیین که بخشی از آن اقتصادی و خدماتی و ۱۱۶ مصوبه عمرانی به ارزش ۱۲۹ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال بوده است.

موسی فکور با بیان اینکه تا کنون از این تعداد بیش از ۱۶۰ پروژه در گیلان ۱۰۰ درصد تکمیل شده که تعدادی از آنها افتتاح و برخی هم در حال بهره برداری است، اظهار کرد: روند پیشرفت پروژه ها مطلوب است که باید با همراهی دستگاه ها این روند شتاب بهتری گیرد.

در این جلسه هر یک از دستگاه‌های اجرایی گزارشی از عملکرد خود در اجرای پروژه‌های سفر رئیس جمهوری ارائه دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =