جبهه پیروان خط امام و رهبری بیانات رئیس جمهور درباره در راس امور نبودن مجلس را غیر قابل پذیرش و سئوال برانگیز خواند و تاکید کرد که باز کردن جبهه جدید تحلیل فردی روی نظرات و فرامین حضرت امام (ره) خطر بزرگی است که اگر رویه گردد صدمات بزرگی به انقلاب وارد می شود.

متن بیانیه به این شرح است: جبهه پیروان خط امام و رهبری در هفته دفاع مقدس یاد و نام حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ، شهدا ، جانبازان و رزمندگان گرانقدر جنگ تحمیلی را گرامی میدارد.

انقلاب اسلامی ایران طی 31 سال عمر پربرکت خود دوران خطیر و سرنوشت سازی را با عبور از گردنه های خطرناک تاریخ پشت سرگذاشته و مردم عزیز ایران اسلامی با تبعیت از مقام عظمای ولایت و با دفاع جانانه از اهداف و ارزش های انقلاب توطئه های گوناگون دشمنان را عقیم و بی اثر نموده اند.

راز ماندگاری و نصرت الهی این انقلاب رهبری مدبرانه و حکیمانه از یک سو و وحدت مردم میشه در صحنه و تبعیت آنها از ولایت فقیه بوده است.

ما با احترام و افتخار به ایرانی بودن خویش فراموش نمی کنیم که حضرت امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط سلسله ننگین و وابسته پهلوی در زمان انتخاب نام نظام حکومتی مورد نظر در مقابل کسانی که اسامی گوناگون پیشنهاد نموده بودند، فرمودند که فقط جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد و این چنین بود که اکثریت قاطع مردم ایران با اطاعت از ولی امر به جمهوری اسلامی رای دادند که نشانه بصیرت ژرف و آینده نگر امام راحل بوده است.

بیانات حضرت امام (ره) راهبردی، کلیدی و نافذ است . لذا شاهدیم که مقام معظم رهبری همواره سیره، روش و سخنان امام راحل را یادآور می نمایند، تا غفلتی از خط امام (ره) در جامعه بوجود نیاید. از جمله بیانات صریح و موثر امام خمینی(ره) در مورد جایگاه مجلس شورای اسلامی می باشد که فرمودند: "مجلس در راس امور است" زیرا مجلس را عصاره فضائل ملت و نماد اراده و حضور مردم می دانستند و به شأن مجلس در زمینه نظارت، قانون گذاری و نقش و کارکرد آن در اداره صحیح کشور اشراف داشتند و این معنا را در سخنان مقام معظم رهبری نیز به کرات شنیده ایم.

بر این اساس در طریق صواب نیست که مسئولان بالای مملکت کلام حکیمانه امام امت(ره) را برای زمان خاصی بدانند، ما این بیانات را غیر قابل پذیرش و سئوال برانگیز می دانیم و ای کاش جناب آقای دکتر احمدی نژاد رئیس جمهوری محترم وارد این عرصه تنش آفرین نمی شد، زیرا آنچه در این برهه حساس نیاز اساسی کشور است تعامل و همکاری قوا بویژه مجلس و دولت و کلیه مسئولان، خواص، نخبگان و فعالان سیاسی در جهت رسیدن به اهداف کلان نظام اسلامی می باشد و مهمتر از آن باز کردن جبهه جدید تحلیل فردی روی نظرات و فرامین حضرت امام (ره) را خطر بزرگی می دانیم که اگر رویه گردد آن هم ازطرف مسئولان تراز اول کشور صدمات بزرگی به انقلاب و مسیر اصیل و اسلامی آن وارد می شود.

بیانات حکیمانه اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جهت اتحاد و انسجام همراه با تدبیر و اجرای دقیق و کارشناسانه برنامه های اقتصادی فرهنگی و زنده نگاه داشتن اصول و ارزشهای اسلام و انقلاب و پایبندی عاشقانه به افکار و سخنان امام خمینی(ره) چراغ راه ما برای عبور از نقاط خطر خیز این دوران سرنوشت ساز است.

جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن تقدیر از مواضع رئیس جمهور محترم در سازمان ملل برادرانه از این برادر ارجمند درخواست دارد از طرح مباحثی که زمینه تضعیف وحدت عملی را فراهم می کند خودداری فرماید و ضمنا مستحضر باشند که تفسیر فرمایشات حضرت امام خمینی از شئون ولی فقیه زمان است نه مسئولین قوای سه گانه.

سئوال مهم این است که طرح این گونه مسائل چالش برانگیز در حالی که مسائل اصلی دیگری پیش پای مسئولین محترم جمهوری اسلامی قرار دارد چه نفعی برای گشودن مسائل اصلی کشور و انقلال دارد؟ بهتر است مسئولین محترم کشور در اجرای نیات نورانی مقام معظم رهبری قبل از رسانه ای کردن مواضعشان راجع به اصلی یا فرعی بودن آن مواضع تامل داشته باشند تا بی جهت به طرح موضوعات غیر ضروری نپردازند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 95584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =