قهرمان اکشن سابق سینما اعتقاد دارد تنها 10 درصد زندگی‌‌اش به هدف خورده و 90 درصد آن اشتباه بوده، اما می‌گوید آن 10 درصد حساب است.

به گزارش خبرآنلاین، سیلوستر استالونه از روز جمعه با فیلم اکشن «گوشت‌های دم توپ» که کارگردان، بازیگر و یکی از فیلمنامه‌نویس آن است، به سینماها بازگشته است.

فیلم جدید او درباره گروهی مزدور است که برای سرنگون کردن دیکتاتوری بیرحم به کشوری در آمریکای جنوبی فرستاده می‌شوند. این گروه گوشت‌های دم توپ و تخصص آنها انجام ماموریت‌هایی است که هیچکس از پس آنها برنمی‌آید یا حاضر به انجامش نیست.

گروهی از ستاره‌های فیلم‌های اکشن از بازیگران قدیمی چون میکی رورک و دولف لوندگرن گرفته تا چهره‌های جوانتر این ژانر همچون جت لی و جیسن استیتم در «گوشت‌های دم توپ» بازی می‌کنند.

آرنولد شوارتزنگر و بروس ویلیس دوستان قدیمی استالونه (دو قهرمان اکشن دیگر دنیا که زمانی با  او «تیم سه‌نفری سیاره هالیوود» را شکل داده بودند) هم نقش‌هایی کوتاه در این فیلم دارند.

استالونه به تعبیری با فیلم جدید خود با «جار و جنجال جهنم‌وار» خداحافظی می‌کند.

او می‌گوید: «گوشت‌های دم توپ» از فرمولی امتحان پس‌داده درمورد رفاقت مردانه پیروی می‌کند

مزدوران فیلم استالونه سوار موتور می‌شوند، سیگار برگ می‌کشند، در حالی که سوار یک هواپیما هستند باراندازی را بمباران می‌کنند، یک دیکتاتور آمریکای جنوبی را عزل می‌کنند و هنگام نبرد تن‌به‌‌تن مزه می‌ریزند.

به اعتقاد استالونه، «گوشت‌های دم توپ» فیلمی نیست که آگاهانه به سبک فیلم‌های قدیمی با این موضوع ساخته شده باشد.

او می‌گوید: «سبک کارگردانی من این است. شما برابر با نسل خود فیلم می‌سازید. کلینت ایستوود به سبکی کارگردانی می‌کند که در دهه 1970 یاد گرفته است. این سبک دهه 1970 من است.»

متن کامل گفت‌و‌گوی روزنامه تلگراف با سیلوستر استالونه را اینجا در خبرآنلاین بخوانید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 83897

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =