۰ نفر
۲۰ آذر ۱۳۸۷ - ۰۹:۵۶

کنسرت محسن یگانه در روز اول جشنواره موسیقی فجر با 50 دقیقه تاخیر در تالار وزارت کشور برگزار شد

کنسرت محسن یگانه به سرپرستی عباس لطیفی در شرایطی برگزار شد که این خواننده پاپ، اولین کنسرت بزرگ خود را در تهران اجرا کرد. محسن یگانه در این برنامه از سازهایی چون درامز، کیبورد، گیتار بیس، گیتار الکتریک، گیتار اکوستیک، پرکاشن استفاده کرد، علاوه بر آن حضور پنج ساز زهی (ویولن) در این برنامه، اجرای محسن یگانه را از موسیقی‌های پاپ رایج متمایز کرد. نکته مهم در این باره تنظیم‌های خلوت آهنگ‌ها بود که با توجه به شرایط نامناسب تالار کشور برای صدابرداری، این کنسرت بدون هر گونه مشکل صدابرداری به پایان رسید.

از آنجایی که امسال بر خلاف دیگر سال‌ها، هر خواننده تنها یک بار به اجرای برنامه می‌پردازد، کنسرت محسن یگانه نیز با استقبال بسیار مردم همراه بود و با وجود آنکه برق سالن تا آخرین لحظه روشن بود و کوچک‌ترین حرکت در سالن باعث از بین رفتن تمرکز مخاطبان می‌شد، همراهی مردم تا آخرین لحظات با محسن یگانه ادامه داشت.

در این برنامه علاوه بر تک‌نوازی نوازندگان، محسن یگانه دو آهنگ «حیف بود» و «گیرم بازم بیای» را ضمن نواختن گیتار اجرا کرد. این در حالی بود که او در برنامه‌های خود، تنها به اجرای آهنگ‌های قدیمی پرداخت و آهنگ جدیدی را اجرا نکرد. لازم به ذکر است که آهنگ «اسکله» با وجود آنکه در لیست برنامه ذکر شده بود اجرا نشد که شاید دلیل آن را بتوان کمبود وقت دانست.

کنسرت محسن یگانه در لحظات پایانی 19 آذر ماه بدون هرگونه حاشیه‌ای به پایان رسید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ثمین خرم IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۸۷/۰۹/۲۳
    20 1
    1) چرا در لحظات پایانی میکروفون محسن یگانه را قطع کردند ؟ 2) چرا زمان برنامه محسسن یگانه نسبت به رضا صادقی حدود 30دقیقه کمتر بود ؟ 3) آیا بعد از اجرا کنسرت با محسن یگانه برخورد بدی از طرف ارشاد شده بود یا اینکه همه شایعه بود ؟
  • امیرحسین IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۳
    0 1
    سلام من از کجا میتونم ویدئوشو دانلود کنم .؟
  • بدون نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۱
    0 0
    مشتی
  • بهار IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۲۷
    2 0
    کنسرت محسن یگانه تو پردیس کامل اجرا نشد اخر میکروفونش رو قطع کردن تازه نظم و ترتیب درست و حسابی هم نداشت من که فقط به خاطر محسن یگانه از رودهن پاشدم رفتم پردیس تازه اخرش هم نمیزاشتن با محسن یگانه عکس بگیریم فقط دعا میکنم رودهن هم کنسرت بزاره دفعه قبل خیلی خوب بود تو پردیس من بلیط 40 هزارتومنی خریدم ولی ردیف a22 بودم واقعا خنده دار بود