۰ نفر
۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۳

سه سارق به عنف که در جاده‌های جغتای خراسان رضوی راه زنی می کردند، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند .

به گزارش ایسنا، سرهنگ عباس صارمی فرمانده انتظامی شهرستان جغتای با اعلام این خبر اظهار کرد: این باند مخوف با شکایت یکی از شهروندان که طعمه آنان شده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و با عملیات 17 ساعته کارآگاهان این شهرستان شناسایی و متلاشی شد.

وی افزود: مالباخته در اظهارات خود به پلیس گفت که با خودروی شخصی‌اش از شهرستان گنبد کاوس عازم بردسکن بوده که در تاریکی شب راننده و دو سرنشین یک دستگاه پراید سفید رنگ راه او را سد کردند و سپس با ضرب و شتم و توسل به زور و تهدید یک دستگاه سی دی و مانیتور داخل خودرو را سرقت و به سرعت متواری شده‌اند.

صارمی افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع طرح عملیاتی در ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برای پی گیری سریع و شناسایی متهمان در دستور کار قرار گرفت و پلیس با توجه به سرنخ‌های موجود در کمتر از 17 ساعت خودرو سواری پراید سارقان در حوزه استحفاظی این فرماندهی توقیف و راننده و سرنشین آن را دستگیر و اموال مسروقه از داخل خودروی سواری کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جغتای افزود: با توجه به اعترافات سارقان راهزن، ماموران انتظامی همدست دیگر متهمان را نیز دستگیر کردند، در تحقیقات بعدی این پرونده مشخص شد خودروی سواری پراید نیز توسط متهمان از شهرستان اسفراین به سرقت رفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، اعضای این باند راهزن با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 80009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =