استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فاز نخست توسعه شبکه دولت در شهرستان های ۹ گانه این استان بهره برداری و ۴۱۷ دستگاه اجرایی استان به شبکه دولت متصل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل  از روابط عمومی استانداری ، قبال عباسی همزمان با هفتمین روز دهه فجر در آئین بهره برداری از فاز نخست توسعه شبکه دولت در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: با بهره برداری از این شبکه ۱۱۳ دستگاه اجرایی در مرکز استان، ۴۰ شهرداری و ۲۶۴ دستگاه اجرایی در شهرستان های ۹ گانه به شبکه دولت متصل شده است.
وی افزود: جلوگیری از ارتباط مستقیم ارباب رجوع با عوامل اجرایی، الکترونیکی شدن امور و کاهش مراجعه حضوری افراد، کم شدن ترافیک، صرفه جویی در وقت، حذف کاغذ بازی، کاهش هزینه ها، افزایش رضایتمندی عمومی و ارتقای عملکرد دستگاه های اجرایی از مزیت های مهم توسعه شبکه دولت در چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
عباسی تصریح کرد: توسعه شبکه دولت در استان ها از سیاست های مهم دولت تدبیر و امید محسوب می شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: خدمات فاز نخست توسعه شبکه دولت این استان در دو سطح عمومی و اختصاصی ارائه خواهد شد.
سیامک سلیمانی دشتکی اضافه کرد: هم اینک ۳۷ خدمت دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در فاز نخست توسعه شبکه دولت چهارمحال و بختیاری ارائه می شود.
وی با اشاره به وجود ۴۴۰ روستای دارای دهیاری در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: از این تعداد ۲۰۰ دهیاری زیرساخت اتصال به شبکه دولت را دارد.
مدیرفنآوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: برای اتصال دستگاه های اجرایی استان و شهرستان های ۹ گانه این استان به اهداف مشخص شده دست یافته ایم.
اسماعیل غلامیان دهکردی اظهار کرد: در فازهای بعدی توسعه شبکه دولت چهارمحال و بختیاری ۱۴۴ دفتر پیشخوان خدمات دولت و ۴۴۰ دهیاری استان به این شبکه متصل خواهد شد.
وی عنوان داشت: به منظور اتصال تمامی دهیاری های چهارمحال و بختیاری به شبکه دولت مزیت های این شبکه برای دهیاران مربوطه تشریح می گردد.
غلامیان دهکردی بیان کرد: به همین منظور تسهیلاتی مانند خط تلفن ثابت به صورت قسطی به دهیاری های واجد شرایط چهارمحال و بختیاری ارائه خواهد شد.
گفتنی است، در حالی که هنوز دستگاه های اجرایی بسیاری استان ها و شهرستان های کشور به شبکه دولت متصل نشده، اما در چهارمحال و بختیاری علاوه بر دستگاه های اجرایی شهرستان ها اتصال شهرداری ها، دهیاری ها و دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان به این شبکه در دستور کار قرار دارد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 753078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =