بخشدار گتاب در جمع نمازگزاران شهر گتاب خبرداد:با همت دولت مردان تدبیر و امید انشاالله در هفته دولت 7 پروژه با اعتبار بالغ بر شش میلیارد تومان در بخش گتاب افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از بابل ،بخشدار گتاب در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه گتاب در جمع نمازگزاران با اشاره به آغاز هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر، گفت: بنده هفته دولت را به تمامی مدیران و کارکنان ایران اسلامی به ویژه مدیران و کارکنان زحمتکش بخش گتاب تبریک عرض می نمایم.

وی با یاد کردن از امام راحل، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی، اظهار داشت: اگر عزت اعتبار وجایگاهی داریم مرهون خون پاک شهدا ، صبر واستقامت خانواده های معظم شهدا ومشارکت ، همراهی وحضور مردم در همه عرصه هاست.
مهندس ولی زاده بیان داشت:سعی بنده در طی ده ماه حضور خود بر این بوده تا از ظرفیت نمایندگان محترم ، جناب آقای دکتر فلاح استاندار محترم که همیشه دغدغه جدی نسبت به مسایل استان و بصورت ویژه مشکلات گتاب را رصد وپیگیری می نمایند بهره مند شویم.
وی امام جمعه گتاب را به مثل یک مدیر اجرایی خواند و افزود: بنده در برخی موارد شاهد بودم که جناب حجت الاسلام تقی پور به مثل یه مدیر اجرایی امور و مسائل اجرایی را رصد میکردند و با هدایت و حمایت ویژه خود در موارد حساس گره گشا بسیاری از مشکلات بودند.
بخشدار گتاب مهترین مشکل گتاب را افت فشار برق و کمبود آب شرب عنوان کرد و ادامه داد: خدارا شاهد میگیرم که نگرانی مردم بخش گتاب نگرانی بنده نیز است از همین رو با برگذاری نشست های متعدد با برق منطقه ای توانستیم موافقت آنان را با دستور اکید استاندار محترم و نمایندگان دلسوز برای احداث پست 63/20 در بخش گتاب جلب کنیم.
وی ادامه داد: زمینی که برای احداث این پست در نظر گرفته بودیم متاسفانه مورد تایید کارشناسان فنی برق منطقه ای قرار نگرفت به همین سبب به ناچار باید به دنبال زمینی مناسب باشیم لذا از خیرین همیشه در صحنه بخش گتاب تقاضامندیم تا در این راه به مانند دیگر عرصه ها دست ما را بگیرند و مردم بخش گتاب را از نگرانی ضعف برق در آورند چرا که با احداث پست 63/20 و با سرمایه 10 میلیارد تومان مشکلی افت فشار برق برای همیشه در بخش گتاب رفع خواهد شد.
ولی زاده به حل مشکل آب شرب بخش گتاب نیز اشاره و تصریح کرد:با پیگیری هایی که به عمل آمده انشالله با افتتاح سد البرز مرکزی و انتقال آب به گتاب، این نوید را به مردم صبور بخش میدهم که تا دو ماه آینده مشکل تامین آب شرب نیز در بخش گتاب حل خواهد شد.
بخشدار گتاب عملکرد دولت تدبیر و امید از جمله طرح تحول سلامت را ستودنی خواند و اظهار کرد: با همت جناب دکتر روحانی و دولت مردان تدبیر و امید انشاالله در هفته دولت 7 پروژه با اعتبار بالغ بر شش میلیارد تومان در بخش گتاب افتتاح خواهد شد..
وی در اخر از حضور مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد و گفت: مردم بخش گتاب با مشارکت 93درصدی خود در 29 اردیبهشت برگ زرینی دیگری به افتخارات مردم گتاب در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت گردید همچنین حضور 73درصدی مردم ایران و با رای قاطع خود به برنامه های دکتر روحانی ،مسئولیت ما مدیران را در مسیر خدمت رسانی سنگین تر از پیش کرده است.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =