جلسه هم اندیشی با محور بررسی منابع آبی در کرج برگزار شد

پیش از ظهر امروز جلسه ای با حضور اساتید دانشگاهی در سالن کنفرانس سازمان تشکیل شد و حاضرین در محور موضوعات مربوط به آب و تصفیه خانه ها به بحث و گفتگو پرداختند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، پیش از ظهر امروز جلسه ای با حضور اساتید دانشگاهی، قاسم صالحی معاون بهره برداری آبفا استان البرز و محمد رضا زین العابدینی، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج تشکیل و طی آن به بحث و مذاکره در خصوص احداث تصفیه خانه ها در مناطق کرج و مدیریت اصولی منابع آبی پرداخته شد.
شایان ذکر است در ابتدای این جلسه یکی از اساتید دانشگاهی توضیحاتی را در خصوص جانمایی ها و نحوه ساخت همچنین مزایا و معایب روش های مختلف در اجرا تصفیه خانه ها ارائه داد.
در ادامه هر یک از حاضرین نظرات و نقاط قوت و ضعف را در خصوص موارد ارائه شده بیان کردند و به جمع بندی نهایی در این خصوص رسیدند.
در حاشیه این جلسه محمد رضا زین العابدینی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به ذخیره آب های سرگردان در باغستان کرج اشاره کرد و گفت: جهت جمع آوری این آبها تدابیری اندیشیده شد که خوشبختانه با اجرایی شدن این مهم آبیاری کلیه گیاهان با جمع آوری نزولات آسمانی و آب های سر گردان انجام و با کمترین فشار به آب شهری آبیاری فضای سبز صورت گرفت و حتی یک قطره آب شهری نیز جهت مصرف درختان استفاده نشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 694511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =