پشتیبانی دستگاه قضایی یکی از عوامل موفقیت مدیریت شهری کرج در آبادانی شهر بوده است

شهردار کرج با بیان اینکه علاوه بر روحیه جهادی، استقلال کاری، پیگیری امور؛ پشتیبانی دستگاه قضایی یکی از عوامل موفقیت این دستگاه در زمینه اجرای پروژه های عمرانی و ارتقاء زیرساخت های شهری بوده است، گفت: طی چهار سال گذشته، همکاری مجموعه مدیریت شهری این کلانشهر با دستگاه قضایی و پیگیری های ویژه دادستان کرج موجب ارائه خدمات کیفی به شهروندان شد و بسیاری از معضلات شهر را سامان بخشید.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، عصر روز گذشته شهردار کرج به همراه معاونان و مدیران مناطق 12 گانه این دستگاه، میزبان دادستان و معاونان این مسئول قضایی بودند و در نشستی صمیمانه به ارائه راهکارهای تخصصی و هم اندیشی در زمینه کاهش مشکلات شهرداری و دریافت مطالبات این دستگاه پرداختند.
شهردار کرج در این نشست عنوان کرد: تا کنون دستگاه قضایی کرج با تاکید و دستورات دادستان شهر، حمایت بی نظیری را از مجموعه مدیریت شهری این کلانشهر در راستای ارتقاء شاخص های شهری داشته است.
علی ترکاشوند ادامه داد: بر این اساس راه اندازی پروژه های عظیمی همچون زیرگذر آیت الله هاشمی رفسنجانی و جنگلکاری باغستان که در طول تاریخ تاسیس شهرداری کرج بی بدیل بوده با درایت و همکاری دستگاه قضا و دادستان کرج میسر گردیده است و طرح هایی عمرانی نظیر ادامه بلوار ماهان و بزرگراه شمالی نیز با ادامه این همکاری متقابل محقق می شود.
شهردار کرج اظهار داشت: از ابتدای فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر، این دستگاه علی رغم کمبود درآمد و اعتبارات با روحیه ای جهادی دستاوردهای بسیار چشمگیری را برای شهر و شهروندان به ارمغان آورده و با وجود محدودیت های منابع مالی به موفقیت های خوبی در زمینه عمران، آبادانی و مبلمان شهری دست یافته است.
ترکاشوند بیان کرد: ارائه خدمات کمی و کیفی شهرداری کرج به شهر و شهروندان، نیازمند آن است تا شهروندان مطالبات شهرداری را در قالب پرداخت عوارض و دیگر بدهی ها به دستگاه مذکور پرداخت نمایند و در این زمینه علاوه بر همراهی مردم، دستگاه قضا نیز می تواند بسیار راهگشا باشد و دریافت مطالبات قانونی شهرداری را تسریع بخشد.
این مسئول یادآور شد: مدیریت شهری کرج تا به حال همکاری مساعدی را با دستگاه قضایی داشته و با پیگیری های بسیار ویژه مقام دادستانی موفق گردیده علاوه بر رونمایی از پروژه های عظیم و ملی عمرانی؛ در زمینه ساماندهی دستفروشان، دریافت مطالبات شهرداری، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، تملک اراضی جهت احداث طرح های خدماتی و... به توفیقات بی نظیری برای خدمت به شهروندان دست پیدا کند.
وی خاطر نشان کرد: بدون شک بدون حمایت دستگاه قضایی نمی توان در جهت رفع بسیاری از مشکلات سطح شهر گام برداشت و شهرداری در سایه حمایت های بی دریغ این دستگاه و دادستان شهر کرج از بروز بسیاری از تخلفات شهری جلوگیری کرده است.
شهردار کلانشهر کرج در پایان با تقدیر از تلاش های دستگاه قضا در حوزه مدیریت شهری اظهار داشت: تلاش، دغدغه و انگیزه دستگاه قضا برای سامان بخشیدن به معضلات شهری تا به امروز بسیار ستودنی بوده است و این مجموعه مدیریتی برای ادامه موفقیت های خود در اداره امور شهری، انجام وظایف و رسالت های اجرایی نیازمند حمایت دستگاه قضا می باشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =