نطق‎های میان دستور برخی از نمایندگان در جلسه علنی امروز- سه شنبه، 13 تیر- رنگ و لعاب انتخابات ریاست جمهوری، تغییرات کابینه دولت و همچنین تفاوت نقد و تخریب دولت به خود گرفت. بهروز نعمتی هم در این راستا گفت که «جامعه کشش بگم بگم‌های گذشته را ندارد.»

به گزارش خبرآنلاين، بهروز نعمتي چهره اصلاح طلب مجلس دهم اولين ناطقي بود كه با تأكيد بر پرهيز از ايجاد اختلاف در ميان مردم، گفت: از تقسیم آراي مردم به رأی حلال و غیر حلال باید جلوگیری شود. امروز همه باید مجری منویات مقام معظم رهبری باشیم. کشور ما دچار مشکلات عدیده ای همانند بیکاری جوانان تحصیلکرده، فقر در جامعه، معیشت مردم، اقتصاد بیمار و رکود طاقت فرسا در اقتصاد و مشکلات عدیده اجتماعی است. همه ما باید با وحدت و  همدلی از چپ و راست اصولگرایان و اصلاح طلبان، معتدلین و مستقلین برای رفع این مشکلات که هر کدام به تنهایی می توانند دولتی را ساقط کنند تلاش مضاعف و مکرر داشته باشیم.

نعمتي ادامه داد: «امروز جامعه دیگر کشش بگم بگم های گذشته را نداشته و ندارد و تخریب نیروهای نظام و انقلاب از هر گروه سیاسی لطمه به کشور و نظام است. لذا از آنانی که انتخابات ریاست جمهوری را واگذار کرده اند، توقع می رود که در درجه نخست پذیرای این موضوع باشند و بدانند رقابت انتخاباتی تمام شده و حاشیه های انتخاباتی باید خاتمه یابد. در درجه دوم همه باید بدانند که ما در یک کشتی نشسته ایم و هرگونه لطمه و صدمه به این کشتی، لطمه به خودمان است. پس همه باید قدرتی را که در اختیار دارید و داریم در جهت اعتلای نظام بگذاریم.»

محمدصادق حسنی نماینده رشت هم در بخشي از نطقش، گفت: بايد بپذيريم كه روحاني منتخب همه مردم ايران است نه فقط 24 ميليوني كه به او راي دادند،‌ همه بايد دست ياري به رئيس جمهور بدهيم.

اين نماينده اصلاح طلب كه خواهان خروج افراد غيرهمراه از دولت دوازدهم است،‌ تأكيد كرد: افرادي در دولت جا خوش كرده اند كه اعتقادي به برنامه هاي رئيس جمهور ندارند. بسيار طبيعي است كه اين افراد اجازه نخواهند داد كه رئيس جمهور در تحقق خواسته هاي ملت موفق باشد.‌ اين افراد بايد جاي خود را به مديراني بدهند كه معتقد به اهداف و آرمان هاي رئيس جمهور باشند.

حسني همچنين گريزي به حادثه روز قدس و حمله به رئيس جمهور زد و گفت: اگر مي‌خواهيم جامعه در بستري از قانون قرار گيرد بايد هر چه زودتر عاملان روز قدس به دست عدالت سپرده شود.

طيبه سياووشي چهره ديگري از ائتلاف اميد در مجلس دهم بود كه به عنوان سومين چهره اصلاح طلب مجلس، در نطقش اشاره اي به رئيس جمهور داشت و خطاب به منتقدان دولت گفت: نقد منصفانه را بايد بها داد اما تخريب در فرهنگ ما،‌ اقدامي مردود است.

27217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 683014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
    0 0
    بهروز نعمتي چهره اصلاح طلب؟؟؟؟؟؟