دشمن بداند ایران در مقابل اقدام شوم منافقان مقتدرتر و با انگیزه تر گام بر می دارد

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج، با تأسی از بیانات رهبری مبنی بر ناتوانی دشمنان برای هر گونه خدشه به نظام جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: داعش و سرکردگان آن بدانند که ایرانیان، سربلند و سرافراز در همه عرصه ها، با مقاومت برابر دشمن و مداومت در مسیر اهداف انقلاب، به سمت موفقیت گام بر می دارد و دست هیچ مهاجمی قادر به آسیب زدن به این مملکت نیست.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سعید فیروزگاه به تلاش کور دشمنان کوردل برای حمله به حرم مطهر بنیانگذار انقلاب و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مملکت ما از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی ایران، همواره درگیر رخدادهایی از این دست بوده که خرابکاری های منافقان، ترورهای متعدد شخصیت های برجسته سیاسی، انقلابی و علمی، بمب گذاری و برنامه ریزی های فراوان در زمینه تخریب فرهنگی، از آن جمله بوده است.
فیروزگاه اذعان داشت: ملت و کشور ما پیوسته برابر این رخدادها مقاومت کرده و روزهای سخت و تلخ زیادی را تجربه کرده است. از این رو به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی، ما از این ترقه بازی های دشمنان نمی ترسیم و با هر تحرک آنها، قدرتمندتر و با اراده تر از قبل گام برمی داریم.
وی با یادآوری اینکه ما به تازگی سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب را پشت سر گذاشته ایم، خاطرنشان کرد: داغ فراق امام خمینی(ره) به عنوان پدر انقلاب و پدر معنوی همه ما، پس از سال ها هنوز برایمان تازه است و تجدید پیمان با رهبر کبیر انقلاب در 14 خردادماه هر سال، موجب تقویت روحیه و ابرام بر پیمان ها و اهداف نظام می باشد.
به گفته فیروزگاه، از این رو سعی وقیحانه و در عین حال کودکانه دشمن برای آسیب زدن به مردم و نظام، تنها چند روز پس از سالگرد رحلت ایشان، تلاشی عبث بود که با هوشمندی و درایت جان برکفان کشور اسلامی ایران، از جمله سپاه و سربازان گمنام امام زمان(عج)، با قدرت سرکوب شد.
رئیس اسبق شورای اسلامی شهر کرج، خاطرنشان کرد: به طور قطع این حرکت گروه تکفیری داعش و سرکردگان آن از سوی نیروهای جان برکف انقلاب اسلامی ایران بی جواب نخواهد ماند و داغی که بر دل خانواده های شهید ترور گذاشتند، با داغی بزرگتر بر دل دشمنان پاسخ داده خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 674941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =