بدرقه باشکوه شهدای رمضان اعلام انزجار ملی علیه تروریسم بود

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: بدرقه باشکوه شهدای حوادث تروریستی تهران اعلام انزجار ملی علیه تروریسم بود و ملت ایران قدرشناسانه پیکر مطهر ایشان را بر شانه تا منزلگاه ابدی بدرقه کردند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ، محمود دادگو اظهار داشت: ملت قهرمان ایران اسلامی بار دیگر ثابت کردند که اهل عقب نشینی از مواضع انقلابی و اسلامی خویش نیستند و اقدامات خرابکارانه عده ای بزدل که رهبر معظم انقلاب اسلامی تحت عنوان «ترقه بازی» از آن یاد کردند، هیچ خللی در اراده راسخ ملت در مقابله با تروریسم ایجاد نمی کند.
وی افزود: ملت قهرمان ایران اسلامی از بدو انقلاب تاکنون بارها قربانی تروریسم و حوادث تروریستی شده اند و بی شک این حرکات رذیلانه و پست به تقویت اراده کشور برای اتخاذ مواضع جدی تر در برابر گروهک هایی همچون داعش و تفکیری منجر می شود و ان شاء الله به زودی سرزمین عراق و سوریه از وجودِ این غده چرکین سرطانی رهایی خواهد یافت و عصبانیت آنها نیز از پیشروی نیروهای انقلابی است.
این مسئول شهری بیان داشت: آنهایی که تصور می کنند با چند اقدام بزدلانه قادر به ایجاد رعب و وحشت در بین مردم هستند، سخت در اشتباهند و باید بدانند که به زودی نیروهای امنیتی کشور پاسخ کوبنده ای به آنها خواهند داد و همانطور که شاهد بودیم که در کمترین زمان ممکن شرایط اطراف حرم و مجلس به حالت عادی بازگشت و پس از آن هویت عاملان این حوادث برای ملت آشکار و مبرهن گردید.
دادگو در پایان اظهار کرد: در پایان بر خود لازم می دانم که ضمن اعلام همدردی با خانواده های محترم و بازماندگان شهدای رمضان که در آتش فتنه اندوزی عده ای کوردل بی صفت سوختند، برای مجرومان و مصدومان نیز از درگاه الهی آرزوی شفا و شفاعت داشته باشم و ان شاء الله به زودی با صحت و سلامت روانه خانه های خود خواهند شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 674864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =