علی لاریجانی و علی مطهری رئیس و نایب رئیس مجلس هم در دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراها شرکت کردند.

به گزارش خبرآنلاین، علی لاریجانی رئیس مجلس با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خیابان امامزاده ابراهیم (ع) قم، رای خود را به صندوق انداخت. نماینده مردم قم در مجلس بر لزوم حضور حماسی و باشکوه آحاد مردم در انتخابات تأکید کرد.

وی با بیان اینکه رای مردم امانت است و کنترل و نظارت دقیق بر انتخابات و صیانت از آرای مردم به خوبی انجام می شود، افزود: حضور گسترده مردم در این دوره از انتخابات، امنیت جمهوری اسلامی را در منطقه بالا می برد، امید است این انتخابات دستاورد خوبی برای مردم داشته باشد. استقبال خوبی را از طرف مردم در انتخابات شاهد بودیم، مردم با علاقه شرکت کرده و به وظیفه ملی خود عمل می کنند.
لاریجانی گفت: با تماسی که با ستاد انتخابات داشتیم تاکنون مساله ای وجود نداشته است و فکر می کنم این هوشیاری و هوشمندی سیاسی در مردم ما وجود دارد و شرکت گسترده در انتخابات یک امتیاز مهم است. انتخابات یک روش طبیعی برای انتخاب مسئولان در رده های مختلف است باید از آراء صیانت شود تا ایرانی آباد و پیشرفته داشته باشیم چرا که انتخابات یک پشتوانه ای برای مردم است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صدا و سیما در مناظرات وقت مناسبی برای کاندیداها داد و تلاش کرد انتخابات بدون مشکل برگزار شود.


علی لاریجانی

 

علی مطهری نائب رئیس مجلس نیز که در حسینه ارشاد رایش را به صندوق انداخت، پس از شرکت در انتخابات گفت: مهم مشارکت بالای مردم است و برنده انتخابات، نظام جمهوری اسلامی ایران است. مشارکت مردم کشور ما را از نظر اقتصادی و سیاسی بیمه می‌کند. این که چه کسی پیروز می‌شود مساله درجه دوم است.

وی در مورد عملکرد صدا و سیما در مناظره‌ها نیز گفت: عملکرد خوب بوده، اما در بحث خبر فکر می‌کنم گاهی حالت جانبدارانه‌ای هم بوده است.

 

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667048

برچسب‌ها