گرامیداشت هفته درختکاری در مناطق  ۴ و ۱۲شهرداری کرج برگزارشد

با حضورامام جمعه مهرشهر و مدیران مناطق 4 و 12 شهرداری کرج طرح کاشت نهال در محدوده مهرشهر اجرایی شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، به مناسبت هفته درختکاری، طرح کاشت نهال در منطقه مهرشهر با حضور حجت الاسلام رضایی امام جمعه مهرشهر، امیر حسین کاظمینی مدیر منطقه 4 و سعادت مدیر منطقه 12 شهرداری کرج، در این منطقه اجرایی شد.
کاظمینی، دعوت جامعه به درختکاری و حفظ فضای سبز را از جمله وظایف مهم مسئولین دانست و تأکید کرد: درختکاری نباید مختص به یک روز باشد بلکه همواره باید به این موضوع اهمیت داد.
این مسئول درباره اهمیت درختان گفت: درختان علاوه بر اینکه موجب افزایش کیفیت هوا همچنین کاهش آلودگی‌ های زیست محیطی می شوند، اکسیژن نیز تولید می کنند؛ همچنین کارکردهای زیبایی‌شناختی، نیز دارند بنابراین تلاش ما بر این است که کاشت درختان و توسعه فضای سبز را در اولویت کاری خود قرار دهیم.
وی بیان کرد: بهره برداری از پارک بین فازی 2.5 هکتاری در منطقه که در هفته درختکاری افتتاح خواهد شد، ازجمله اقداماتی است که در راستای حفظ، نگهداری و توسعه فضای سبز انجام می شود.
این مسئول همچنین تاکید کرد: حفاظت از درختان موجود اهمیت و ضرورت بیشتری نسبت به کاشت آن دارد و همه دستگاه ها باید برای حفاظت از درختان در سطح شهر تلاش کنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =