رحیمی‌فر رئیس هیئت کشتی استان همدان شد

مجمع انتخابات رئیس هیئت کشتی استان همدان روز دوشنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، دبیر فدراسیون کشتی و اعضای مجمع برگزار و علی رحیمی‌فر با کسب 9 رای از مجموع 17 رأی، برای چهار سال ریاست هیئت کشتی استان را عهده دار شد

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ در ابتدای این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز یکی از پربارترین مجامع هیئت‌های ورزشی استان برگزار می‌شود که امیدواریم فرد منتخب منشأ خدمات خیر در کشتی همدان باشد.

رسول منعم با اشاره به موفقیت‌های ورزش همدان در سال جاری گفت: استان همدان در ورزش همگانی و قهرمانی با تلاش اهالی ورزش استان توفیقات ارزنده‌ای در سال جاری کسب کرده است.

وی به دستاوردهای ورزش همدان در 10 ماهه سال 95 اشاره کرد و افزود: در بخش ورزش همگانی در حدود 23 درصد از جمعیت استان مشارکت دارند در حالی که میانگین کشوری در حدود 22 درصد است.

منعم افزود: در بخش قهرمانی استان همدان میزبانی از 99 رویداد کشوری و 2 رویداد بین‌المللی را برعهده داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: 399 نفر از ورزشکاران همدانی به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که در این میان در حدود 90 نفر پیراهن تیم ملی را بر تن کردند.

منعم تصریح کرد: ورزشکاران و گروه‌های استان در این مدت 566 عنوان انفرادی و 52 عنوان تیمی در مسابقات کشوری و 32 عنوان فرا ملی کسب کردند.

وی با اشاره به این‌که در 10 ماهه سال 95 موفق به برگزاری 19 مجمع انتخاباتی و سالانه شدیم و تا انتهای سال 5 مجمع دیگر برگزار می‌کنیم، گفت: یکی از رشته‌های ورزشی که برای استان توفیقات زیادی رقم زده است به دو عنوان نایب قهرمانی کشتی گیران همدانی در المپیک اشاره کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به زیرساخت‌های مناسب کشتی در استان و وجود مربیان ،ورزشکاران و پیشکسوتان نام‌آور در همدان در صورت برنامه‌ریزی مناسب توسط رئیس هیئت و حمایت مسئولان استان و فدراسیون نتایج بهتری برای کشتی همدان رقم می‌خورد.

در ادامه این مجمع 12 نفر از کاندیداهای مجمع که پیشتر برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرده بودند، پیش از آغاز رأی‌گیری 10 نفر از این افراد به نفع دو نامزد دیگر انصراف دادند تا انتخابات رئیس هیئت کشتی استان همدان بین حمیدرضا یاری و علی رحیمی‌فر دو نامزد باقیمانده برگزار شد.


پس از پایان شمارش آرا از 17 رأی مجمع علی رحیمی فر با کسب 9 رأی برای 4 سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان همدان انتخاب شد و علی اکبر یاری 8 رأی مجمع را به خود اختصاص داد.

رحیمی‌فر رئیس جدید هیئت کشتی استان همدان پس از پایان رأی‌گیری با بیان اینکه قصد دارم جایگاه کشتی استان را ارتقا دهم از سایر کاندیداها برای پیشرفت کشتی استان درخواست کمک کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 630681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =