به دنبال کولاک شدید و دید کم و همچنین خارج شدن خودروهای عبوری از مسیر اصلی جاده به علت یخبندان و لغزندگی سطح جاده، و ایجاد راه بندان گردنه اسدآباد بسته شد.

سرهنگ رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان به خبرنگار خبر آنلاین در همدان گفت به علت بارش برف سنگین ، کولاک شدید و نبود دید کافی گردنه اسد آباد تا صبح فردا بسته خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان هم در گفتگویی اعلام کرد: ریزش برف سطح تمامی جاده های استان به ویژه گردنه ها را لغزنده کرده است.

علیمردان طالبی، خاطرنشان کرد: پس از بسته شدن گردنه اسدآباد، تیم های راهداری هم اکنون در حال جابجا کردن خودروهای منحرف شده از جاده هستند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی عوامل پلیس راه از تردد خودروها از سمت شهرستان اسدآباد به همدان و بالعکس جلوگیری شده است.

طالبی تاکید کرد: محدودیت تردد در گردنه اسدآباد مقطعی بوده و با تلاش راهداران و تیم های پلیس راه به زودی این محور برای تردد مسافران و خودروهای عمومی و باری، بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل بحران استان تاکید کرد: با توجه به لغزنده بودن سطح جاده به هیچ وجه اجازه تردد به خودروهای فاقد زنجیر چرخ داده نمی شود بنابراین به رانندگان توصیه می شود برای سفری ایمن تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

لازم به ذکر است، بارش برف که از شامگاه پنجشنبه هفته گذشته در بیشتر جاده های درون و برون شهری این استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد، ارتفاع برف را در برخی نقاط از جمله ازندریان ملایر به حدود یک متر رسانده است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 629794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =