۰ نفر
۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

در پی تصمیم مدیریت بحران استان ایلام مینی بر تعطیلی مدارس صبح برخی از شهرهای استان ایلام وبه پیشنهاد آموزش و پرورش نوبت عصر نیز تعطیل گردید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،مهندس کرمی ، مدیر کل بحران ایلام در این رابطه اظهار داشت: با توجه به میزان بارش برف و در پی پیشنهاد فرمانداران و آموزش و پرورش تصمیم بر تعطیلی نوبت ظهر کلیه مقاطع تحصیلی شهرستانهای ایلام، ایوان، چرداول و ملکشاهی و بخش های کارزان در شهرستان سیروان و بخش میمه شهرستان دهلران گرفته شد .

وی با توصیه به مردم مبنی بر رعایت نکات ایمنی و پوشاندن کنتورهای آب و دیگر وسایل مورد نیاز خود از سرما گفت: ما به ادارات صنعت و معدن نیز توصیه های لازم را جهت حفظ مخازن سوختی نانوایی ها ارائه داده ایم و همچنین از این موضوع مطمئن هستیم که خواروبار به اندازه کافی در دسترس عموم مردم است و در این رابطه مشکلی وجود ندارد.

کرمی تنها مشکل موجود را رعایت نکردن ایمنی از طرف رانندگان دانست و بیان کرد: متاسفانه برخی رانندگان بدون توجه به شرایط آب و هوایی و بدون زنجیر چرخ به جاده زده اند و خود را دچار مشکل کرده اند، این در حالی است که در جاده ها پلیس و اداره راه داری مشغول خدمات است.

وی همچنین از کسانی که جهت برف بازی به دامن طبعیت می روند خواستار رعایت نکات ایمنی شد و گفت: دیروز ما در مانشت گروهی را داشتیم که برای برف بازی به کوه رفته بودند که به دلیل شدت گرفتن برف خواستار هلی کوپترجهت نجات جان خود بودند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 629674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =