۰ نفر
۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۰

با پایان گرفتن ایام فاطمیه شاهد کاهش رکود بر بازار طلا و سکه طی روزهای آینده خواهیم بود.

اگرکاهش 17 دلار و 40 سنتی هر اونس طلا در بازار های جهانی قیمت این فلز گرانبها را به 1210 دلار رسانده است در مقابل رییس اتحادیه طلا و جواهر نیر به تبعیت بازار طلای ایران از بازار های جهانی اشاره می کند تا پیش بینی شود نخستین روز های پس از رکود بازار طلا با کاهش قیمت همراه خواهد بود.

ایام فاطمیه سبب شده بود بازار طلا مدتی رکود را تجربه کند اما با پایان این ایام بار دیگر بازار طلا با رونق روبرو خواهد بود. « با پایان گرفتن ایام فاطمیه شاهد کاهش رکود بر بازار طلا و سکه طی روزهای آینده خواهیم شد. » محمد کشتی آرای، رییس اتحادیه طلا و جواهر به این شکل از رونق مجدد بازار طلا خبر می دهد.

گفتنی است روند افزایشی قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی پس از چند روز صعود قیمتی، یک روز پس از پایان ایام فاطمیه متوقف شد.  کاهش قیمت هر اونس طلا ازدو شنبه شب گذشته تاکنون در بازارهای بین‌المللی اصلی‌ترین عامل تأثرگذار در توقف صعودی قیمت طلا و سکه در بازار داخلی بوده است.

قیمت هر سکه تمام بهار آزادی در روز سه شنبه 293 هزار تومان معامله شد که نسبت به روز قبل از آن و در مقایسه با چند روز پیش تر از آن، قیمت آن تقریبا ثابت ماند. همچنین هر نیم سکه بهار آزادی نیز 147 هزار تومان بدون تغییر قیمتی نسبت به دیروزبه فروش می‌رسد. ربع سکه با 75 هزار تومان قیمت مانند دو همزاد خود با کمترین تغییر قیمتی نسبت به گذشته در حال فروش است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 62635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =