یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان البرز برگزار می شود

یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان البرز 30 دیماه جاری در استان البرز با حضور مسئولان استانی و وزارت تعاون ،کارورفاه اجتماعی در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار می گردد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز، در اين مراسم کارآفرینان برتر،نمونه و شايسته تقدير استان در بخش هاي کشاورزی ، صنعت وخدمات مورد تجلیل قرار گرفته و دستاورهاي آنان در عرصه كارآفريني در استان معرفي مي گردد.

مهندس خليلي مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز همچنين در اين باره اظهار داشت: امسال222نفراز استان البرز برای حضور در این جشنواره در سامانه کارآفرینان ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد 14کارآفرین انتخاب شدند.

وی بابیان اینکه برگزیدگان این جشنواره پس از مرحله استانی به مرحله ملی راه پیدا می‌کنند در خصوص نحوه انتخاب كارآفرينان برتر بیان کرد: پس از ثبت‌نام کارآفرینان برای شرکت در جشنواره در مرحله اول اطلاعات آن‌ها بر‌اساس شاخص‌ها و امتیازات وزارت خانه به‌صورت سیستمی موردبررسی قرار گرفته و پس از جمع‌بندی امتیازات و پالایش اطلاعات تعدادی که امتیازات لازم را کسب نمودند مشخص و سپس بعد از بازدید داوران جشنواره از محل و بررسی کارگروه علمی نفرات برتر انتخاب گرديدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذای شده است این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی کارآفرینان است تا با الگوسازی از سوي این کارآفرینان زمینه اشتغال ایجاد شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624146

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =