ایسنا نوشت:مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: مناقصه آخرین قطعه چهارخطه ایلام- مهران در حال اجرا است.

مهندس «سید کمال‌الدین میرجعفریان» در گفت و گو اظهار کرد: در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل آخرين قدم براي عمليات اجرايي چهار خطه ايلام- مهران (محور اصلي اربعين) برداشته خواهد شد.

ميرجعفريان افزود: در حال حاضر مناقصه چهار خطه ايلام تا تقاطع ماربره (حد فاصل روستاي مهدي‌آباد تا تقاطع ماربره محور ايلام - مهران) در حال برگزاري است و شركت‌هاي راهساز مي‌توانند تا تاريخ ششم بهمن ماه سال جاری براي دريافت اسناد مناقصه به اداره كل راه و شهرسازي استان ايلام مراجعه کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام اضافه كرد اين قطعه از مسير پر حجم‌ترين قسمت عملياتي محور ايلام به مهران است كه با آغاز عمليات اجرايي اين قطعه عملا" تمام مسير در حال چهارخطه شدن قرار خواهد گرفت.

ميرجعفريان در مورد ساير قطعات محور گفت: در سال جاري 12 كيلومتر ورودي شهر مهران از تقاطع سد شهيد آل اسحاق تا مهران و 4 كيلومتر خروجي شهر ايلام از ميدان قرآن تا روستاي مهدي‌آباد چهار خطه شد و مورد بهره‌برداري قرار گرفت و عمليات اجرايي 45 كيلومتر صالح‌آباد تا تقاطع سد شهيد آل اسحاق و 19 كيلومتر سه راهي ماربره تا صالح‌آباد اجرايي شده و با پيشرفت فيزيكي مناسب در حال اجراست و به اين ترتيب كل مسير ايلام تا مهران در حال چهار خطه شدن است.

وی در مورد ساير پروژه‌هاي در دست اقدام یادآور شد: هم اكنون مناقصه راه سازي راه‌هاي روستايي تجريان- بان‌خشك، پل خربزان، و راه سازي واريانت سرتنگ- لومار در حال برگزاري است و پيمانكاران مي‌توانند براي دريافت اسناد مناقصه به اداره كل راه وشهرسازي استان ايلام مراجعه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =