امروز ۱۲دی‌ماه، اخبار مربوط به مناظره تلویزیونی حسین شریعتمداری و مصطفی کواکبیان در تلویزیون به همراه اخبار حمله داعش به یک کلوپ شبانه در ترکیه پربازدید بود.

در بین اخبار سیاسی مناظره کواکبیان با حسین شریعتمداری پربازدید شد. کواکبیان گفت: ۱۰۸نفری که معوقات بانکی دارند از دوستان شما هستند! در این سرویس حرف‌های پدر ۹۳ ساله وزیر نیرو هم خواندنی بود که گفت: در نماز به او اقتدا می‌کنم. همچنین واکنش علی مطهری به اعتصاب غذای آرش صادقی در زندان پرمخاطب شد.

در سرویس اقتصادی مشخص شد سقف تسهیلات خرید مسکن سه برابر شده و البته محکومیت دو شرکت تولید دلستر هم پربازدید بود. هچنین خبر رسید برگ‌ریزان دلار در اولین روز ژانویه نشان از درستی سخنان سیف درباره دلایل گرانی ارز داشت.

در سرویس فرهنگ و هنر هم دست گوینده پیشکسوت خبر در برنامه صبحگاهی رو شد. همچنین ماجرا و جزییات تصادف شدید امید حاجیلی پربازدید بود و عروسک گردان یک شخصیت طنز هم اعلام کرد: دوستان‌ می‌خواهند جناب‌خان نباشد و در عین حال مرا مقصر جلوه دهند!

وضعیت قرمز هوا در ۷ منطقه تهران؛ ساعت ۷ صبح ۱۲ دی ۹۵ چشمهای مخاطبان سرویس جامعه را خیره کرد. همچنین مخاطبان این سرویس خواستند بفهمند از زمستان پارسال تا زمستان امسال، چقدر در زندگی‌ جلو رفته‌اند؟

در سرویس بین الملل آخرین اخبار از حمله به کلوب شبانه در استانبول پربازدید بود. در این خبرها عنوان شده بابانوئل مهاجم باشگاه شبانه استانبول را به خاک و خون کشید. همچنین عنوان شد احتمال حضور شهروندان ایرانی در محل حمله استانبول وجود دارد.

خورندگان بازیهای آنلاین هم فهمیدند وزیر ارتباطات درباره رفع فیلتر بازی کلش با رییس‌جمهور صحبت کرد.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم آگهی زدند این گور اجاره داده می‌شود!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 618765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =