در ۱۱دی‌ماه خبر غیبت یاران احمدی‌نژاد و خود او در مراسم ۹دی پربازدیدترین مطلب روز بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در سرویس سیاسی خبر انتقاد هاشمی‌رفسنجانی ازبرخورد صداوسیما با رحلت آیت‌الله موسوی‌اردبیلی پربازدیدترین بود.  همچنین خبر رسید احمدی‌نژاد و یارانش، غایبان مراسم ۹ دی بودند و البته مهم تر اینکه جنگ جلیلی با قالیباف شروع شده است. 
در سرویس اقتصادی مشخص شد دلار به کانال ۳۰۰۰ تومانی برگشته. همزمان با این رویداد ارزانی سکه همراه با کاهش قیمت دلار هم رقم خورد. خبر فروش خودروهای کمتر از ۵ میلیون تومان در بازار هم پربازدید شد.
در سرویس فرهنگ و هنر ماجرای سیلی‌زدنی که بازیگر زن را ممنوع‌الخروج کرد پربازدیدتر از همه بود.پس از آن بود که واکنش منفی ایرج طهماسب به تجلیل دیرهنگام از دنیا فنی‌زاده برای مردم جذاب بود. همچنین مردم خواستند بدانند دلیل پخش نشدن برنامه رشیدپور چه بود؟
در سرویس اجتماعی هم نتایج پژوهش‌های ایرانی درباره تاثیر امواج بر سلول و دی.ان.ای چشمها را خیره کرد. همچنین خبرآمد مردم ۴ استان باید از صبح شنبه با ماسک بیرون بیایند، چون هوا به شدت آلوده و ناسالم است.با تمام این احوال مشخص نشد یک عضو شورای شهر تهران یعنی رحمت الله حافظی بالاخره اصولگراست یا اصلاح‌طلب؟
در سرویس بین الملل خبر پیچید که مشاور پوتین هشدار داد: آمریکا ممکن است اینترنت روسیه را قطع کند! همزمان خبر چالش برانگیزی در سرویس بین الملل پربازدید بود که در آن سفیر یونان در برزیل قربانی رابطه نامشروع همسرش شده. بالاخره واشنگتن هم دست روسها را رو کرد و  بدافزار حملات سایبری روسیه، کشف شد!
در سرویس فناوری اطلاعات هم دیدن چهره سری جدید لپ‌تاپ‌های لنوو با فناوری اوپتان و ۳۲ گیگ رم مخاطبان را سرحال آورد و البته در سرویس طنز و کاریکاتور هم خبر آمد اوباما دیپلمات‌های روس را با لگد بیرون کرده!

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 618303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =