خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 618659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدعلی زمانی A1 ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
    1 0
    هرسال جهت محاسبه تعرفه گاز به دو فصل گرم وسرد تقسیم می شود فصل گرم از 15 فروردین تا 15 ابان و بقیه به عنوان فصل سرد درنظر گرفته می شود.اما در قبض گازهای جدید که بخش اعظم مصرف از 15 آبان به بعد بوده است با تعرفه فصل گرم محاسبه شده است.این قضیه مربوط به یک شهر نیست به عنوان مثال من که در دو شهر ابرکوه و اباده زندگی میکنم در هردو شهر به همین صورت بوده است
  • بی نام A1 ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
    2 0
    چرا اتوبوس رانی به شرکتهای خصوصی واگذار شده که فقط به فکر منافع شخصی هستند؟ تسهیل حمل و نقل عمومی یکی از خدمات دولت است که تاثیر مستقیمی در رفاه اجتماعی و مباحث زیست محیطی و بهداشتی دارد. این یک تصمیم بسیار اشتباه است.
  • رضا IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
    1 0
    با سلام دانشگاه آزاد امسال اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دكتری بین الملل نموده از آنجایی كه شهریه این دانشگاه باید با معیار بین الملل سنجیده و دریافت شود نه تنها این گونه نیست بلکه افرادی كه در واحدهای خارج مورد پذیرش قرار گرفته در داخل و با شهریه متناسب با آزمون ورودی این دانشگاه محاسبه میگردد لذا با درخواست جمعی از دانشجویان مبنی بر متعادل نمودن شهریه‌ها هیچ پاسخی دریافت ننمودیم.و با شهریه. رشته های فنی و مهندسی كه ثابت آن 9 میلیون و متغیر آن هر واحدی 650 مواجهه و می بایست پرداخت نماییم ضمن اینکه نه تنها معیار حقوقی و قانونی رعایت نشده بلکه با اضافه دریافت 3 میلیون بیشتر از رشته های انسانی توجیه ننمودن. با تشكر
  • پرویز یحیایی A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
    0 0
    سلام علیکم ، دراذر ماه سال 1387برای دریافت اشتراک اب شهری رشت به اداره امور مشترکین شهر رشت مراجعه نمودم که پس از انجام کارشناسی واخذ مجوز از شهرداری برای یکباب وسه واحد اپارتمان بنده که در یک پلاک کقرار داشت وکلا در حدود 350متر مربع بود مجوز اشتراک صادر وفرمودند که شما با استفاده از یک کنتور اب از انشعاب مذکور برای واحدهای مسکونی وتجاری استفاده نمایید حالیه بعد گذشت 8سال اخطار به قطع اب مغازه نموده اند وعنوان مینمایند باید برای مکان تجاری انشعاب جدگانه وکنتور جداگانه اخذ کنید وعنوان می کنند از سال91دستورالعمل جدید امده که واحدهای تجاری باید کنتور جداگانه وانشعاب جداگانه داشته باشند حال چرا باید قانونی که در سال 91 مصوب شده باید عطف بماسبق گردند.
  • شهروند A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۶
    49 0
    فریب شرکت‌های امداد خودرو غیرمجاز را نخورید اخیرا تعدادی افراد سودجوبا منزل تماس میگیرند واعلام می کنند که از امدادخورو هستند واعلام می کنند که اگر کارت اشتراک را نخواهید از تخفیف خبری نیست . این امدادخودرو ها چرا وچگونه ایجاد شده و چگونه باخیال راحت مردم را سرکیسه میکنند؟ این امداد خودروهای جعلی و متفرقه مشخصات خودرو و مالک آن‌ها را به دست آورده و در تماس با شهروندان ازآن‌ها کلاهبرداری می کنند این درحالی است که این اطلاعات از خودروساز گرفته تا شرکت های بیمه، پلیس ۱۰ ، بیمه مرکزی و راهبر ناجا وجود دارد. سوال اینجا است چگونه این شرکت‌ها به اطلاعات محرمانه مشتریان اعم از نام، شماره تلفن شخصی و مشخصات خودروی آن‌ها دست پیدا کرده‌اند؟و چگونه باخیال راحت مردم را سرکیسه میکنند؟