امنیت و آرامش بر اسلام آباد غرب حاکم است

جمهوری اسلامی ایران،در سایه اقدامات ارزنده قوه قضاییه ، نیروهای انتظامی ونظامی با هوشیاری سربازان گمنام امام خامنه ای در نهاد های امنیتی شهرستان همواره در صحنه های گوناگون سیاسی ،اقتصادی واجتماعی از امنیت کامل برخوردار بوده است .

به گزارش خبرآنلاین، امنیتی که در ابعاد مختلف جامعه نمودار شده حاصل تلاش و مجاهدت آزاد مردانی است که همواره برای احقاق حقوق اقشار مختلف جامعه توانسته اند دست های پلیدی را که قصد ناحق کردن حقی ،که متعلق به مردم است را قطع کند.

در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه جرم خشکانده می شود و اگر در جایی حقی از مردم ضایع شود تلاش برای باز پس گیری آن صورت می گیرد و این امر محقق نمی شود مگر با دلسوزی و پاک دستی مسئولین که همواره برای برقراری عدالت اجتماعی درسطح جامعه در تلاش هستند چرا که برقراری عدالت اجتماعی احترام و عزت نفس مردم را به دنبال دارد.

نیروهای امنیتی و انتظامی با اقتدار به اخلاق و قوانین اسلامی با هرگونه فساد و ناعدالتی مبارزه می کنند و در سایه همین اقدامات است که مردم صدای خود را به گوش مسئولین می رسانند .

هرکجا مسئولی که وظیفه خدمت به مردم را دارد اگر به خطا رفت باید پاسخگو باشد و اگر جرمش محرز گشت مجازات می شود تا عدالت اجتماعی بر پایه مردم سالاری دینی که پایه جمهوری اسلامی ایران است، اجراشود.

جا دارد از اقدامات ارزنده دادستان محترم اسلام آبادغرب آقای صادق عزیزی و سربازان گمنام امام خامنه ای در نهادهای امنیتی شهرستان در خصوص برخورد با جرایم عمومی خصوصا پیگیری بزرگترین تخلف اقتصادی شهرستان تا احقاق حق مردم تشکر نمود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 607478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =