فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: عوامل این انتظامی 90 واحد صنفی را مورد بازدید قرار دادند و 20 واحد متخلف را به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات پلمپ کردند.

به گزارش خبرآنلاین ،  سرهنگ "بهروز سرتيپ نيا" در تشريح اين خبر گفت: در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي و ساماندهي صنوف فاقد پروانه كسب، طرح نظارت و كنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي اين پليس در اسلام آباد غرب اجرا شد.


وي اظهار داشت: در همين راستا 90 واحد صنفي مورد بازديد قرار گرفتند كه درجريان اين طرح 20 واحد صنفي متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعايت قوانين و مقررات مربوطه پلمب و براي 30 واحد صنفي ديگر اخطاريه پلمپ صادر شد.


فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آباد غرب در ادامه از اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و پاکسازي تفرجگاه ها در شهرستان خبر داد.


سرهنگ بهروز سرتيپ نيا گفت: با اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و پاکسازي تفرجگاه ها، شناسايي و برخورد با مزاحمان و مجرمان به اجرا در آمد. وي افزود: در اين طرح 21 دستگاه خودروي سواري مزاحم، 52 دستگاه موتور سيکلت مزاحم، 25 دستگاه موتورسيکلت فاقد مدارک، 14 دستگاه خودروي متخلف توقيف و 12 نفر از مزاحمان خياباني نيز دستگير شدند.


سرهنگ سرتيپ نيا افزود: در اجراي اين طرح يک دستگاه خودروي سواري پرايد سرقتي توسط گشت کلانتري 11 نيز کشف شد.


اين مقام انتظامي ادامه داد: در اجراي اين طرح سه نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگير و مقاديري مواد مخدر از نوع ترياک، شيره ترياک و شيشه کشف و ضبط شد.


فرمانده انتظامي شهرستان اسلام آبادغرب تصريح کرد: از اولويت هاي پليس ارتقاي کيفي احساس امنيت در بين شهروندان، مقابله با تهيه و توزيع کنندگان موادمخدر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمان خياباني در جهت آسايش و روحي و رواني مردم بوده که به طور جد در دستور کار پليس قرار گرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 599500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =