در صادرات و واردات کالا به بازارچه پرویزخان قانون تنها ملاک است

مشکلات بازارچه پرویزخان روز پنجشنبه در جلسه ای با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی ذیربط مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، رضا رحیمی در این جلسه با تاکید بر تلاش بیشتر برای رفع مشکلات مربوط به بازارچه پرویزخان، هرگونه اقدام و برنامه ای برای رونق این بازارچه را تاثیرگذار در بخش تجارت و رونق اقتصادی منطقه عنوان کرد.


وی گفت: در صادرات و واردات کالا به بازارچه پرویزخان قانون تنها ملاک است و دستگاه های اجرایی ذیربط باید به این مهم توجه کنند.


وی هر گونه توسعه این بازارچه را کمک به تجارت عنوان کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره به اقتصاد مقاومتی تاکید ویژه ای دارند لذا با افزایش تولید و حمایت از امر صادرات می توان در جهت اقتصاد مقاومتی نقش موثری ایفا کرد.


رحیمی تصریح کرد: جمهوری اسلامی طی سالیان سال سرمایه گذاری های گسترده ای برای توسعه بازارچه پرویزخان انجام داده بنابراین باید همواره رونق این بازارچه را مدنظر قرار دهیم و آنچه که طبق قانون است ملاک عمل قرار گیرد.


وی گفت: باید همواره و با جدیت در راستای توسعه و رونق بیش از پیش این بازارچه تلاش و کوشش نمائیم.


در این جلسه برخی از مشکلاتی که می تواند در کاهش امر صادرات نقش داشته باشد، مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که دستگاه های اجرایی ذیربط ضمن همکاری و هماهنگی لازم هر گونه مساعدت و حمایت بیشتر خود را برای توسعه بازارچه بکار گیرند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 582224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =