آیین معارفه شهردار جدید سرابله با حضور مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام، فرماندار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سرابله برگزار شد. در این مراسم حمید گراوند رئیس شورای شهر سرابله در درخواستی جالب توجه از شهردار جدید خواست که در مدت یکسال مانده به پایان عمر شورا به اندازه عمر کامل یک دوره شورا یعنی چهارسال جهت رفاه شهروندان سرابله ای کار و تلاش نماید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ایلام در ابتدای این جلسه رئیس شورای شهر سرابله،حمید گراوند ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: یا و خاطره شهیدان والا مقام رجایی و باهنر را گرامی داشته و این هفته را فرصت مغتنمی دانسته تا عملکرد حوزه‌های مختلف در اختیار مردم قرار گیرد.

وی گفت: قانون به شورا اختیار داده که در راستای انتخاب شهردار تلاش کنند و در این راستا نیز اقداماتی صورت گرفته و امروز نیز شهردار جدید سرابله با حضور مسؤولان امر معرفی می‌شود.شهردار جدید سرابله دو ماه پیش توسط اعضای شورای شهر سرابله انتخاب شده و امروز پس از سیر مراحل قانونی و با حکم استاندار ایلام در سرابله معارفه می‌شود.

گراوند ادامه داد: خواست اعضای شورای شهر سرابله از شهردار جدید این شهر این است که در مدت باقیمانده عمر شورای شهر تمام تلاش خود را صرف عمران و آبادانی شهر کند و در در یک سال جاری مانده به پایان عمر شورا و به طبع شهرداری به اندازه کل عمر چهار ساله شورای شهر به مردم و شهروندان سرابله ارائه کند.

در ادامه مدیرکل امور شهری استانداری ایلام در بیاناتی کوتاه ضمن تبریک هفته دولت از تلاش اعضای شورای شهر سرابله جهت معرفی به موقع شهردار تقدیر کرد.

فرماندار چرداول نیز در این مراسم از تلاش‌های اعضای شورای شهر سرابله و تعامل آنان با فرمانداری و سایر مدیران، استاندار ایلام، معاون امور عمرانی استانداری ایلام، مدیرکل امور شهری استانداری ایلام تشکر کرد و گفت: این عزیزان همیشه در استانداری ایلام نسبت به شهرستان چرداول لطف داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

پرویز کولانی ادامه داد: اگر اختلاف نظری در میان اعضای شورای شهر سرابله به مثابه یک خانواده وجود داشته ، اما خوشبختانه این اختلاف هرگز به بیرون سرایت نکرده و در این زمینه مشکلی برای مردم و مسؤولان به وجود نیامده است.

در پایان این مراسم سجاد میرزایی به عنوان شهردار جدید سرابله معرفی شد و از خدمات فتاحی شهردار سابق این شهر و خیدانی سرپرست شهرداری سرابله تقدیر شد. پس از اتمام جلسه اعضای شورای شهردار جدید را همراهی کردند و ضمن بازدید از بزرگترین دریاچه تفریحی غرب کشور در سرابله ، بازدیدی کوتاه از شهر به عمل آوردند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =