محمد خوش چهره معتقد است در شرایطی که بیکاری و تورم معضل اصلی اقتصاد ایران است، اجرای هدفمند کردن یارانه ها اولویت ندارد.

مدرس اقتصاد دانشگاه تهران تاکید دارد: اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها از این منظر که آثار روانی در جامعه به بار خواهد آورد و پیامدهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را ایجاد خواهد کرد، دارای اولویت نیست بلکه این طرح پیامدهای اقتصادی و اجتماعی خواهد داشت.

محمد خوش چهره می افزاید: با توجه به اینکه ما با اولویت هایی همچون بیکاری و تورم در کشور مواجه هستیم که اتفاقا متغیرهای بحرانی نیز محسوب می شوند باید به دنبال طرحی باشیم که موانع تولید ملی را از سرراه بردارد، در چنین شرایطی اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها انرژی و وقت کشور را در راهی به غیر از اولویت های اصلی صرف خواهد کرد.

متن کامل این بحث را می توانید در این یادداشت بخوانید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 57130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرمان IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۴
    0 0
    جناب شما قبل از اين سينه چاك دولت بودين الان شدين منتقد بالاخره كدومش رو باور كنيم
  • كاميار IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۴
    0 0
    آقاي آرمان! وقتي يك نفر هر حق مي زند زود اون را مخالف دولت ندانيد. ايشان يك كارشناس واقعي هستند و حفشان كاملا عاقلانه است. وقتي من با 35 سال و مدرك فوق ليسانس بيكارم و از سن ازدواجم گذشته هدافمندي يارانه به چه دردم مي خورد؟؟؟؟
  • پس کی به فکر ماست IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۴
    0 0
    اتفاقا خوب گفتن. ایشون قبلا از رئیس جمهور حمایت میکردن چون فکر میکردن برنامه های درست و خوبی دارن حالا هم انتقاد میکنن چون برنامه های جدید رو به نفع مردم نمیدونن خیلی خوبه که مثل بعضی هامتعصب نیستند وحقیقت جامعه را به خصوص از لحاظ روحی و روانی درک کرده اند.روانی
  • پس کی به فکر ماست IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۴
    0 0
    ایشون وضعیت روحی و روانی جامعه را به خوبی درک کردن نه مثل بعضی ها که متعصب هستند واصرار دارند از برنامه های غلط هم دفاع کنند!
  • بدون نام IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۵
    0 0
    كارخانه‌اي كه با 800 نفر پرسنل بعد از ايام عيد بدليل مشكل مالي قادر به ادامه راه نيست و 280 نفر از پرسنل خود را تسويه كرده به نظر شما اين مشكل است يا هدفمند كردن يارانه‌ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۶
    0 0
    مردم عادي به دليل حمايتهاي شما به اين دولت در دور اول راي دادند. نميدانم كدام كار مثبت آقاي احمدي نژاد در دوران مسئوليتهاي قبلي شما را به حمايت از ايشان واداشت . .