باشگاه خبرنگاران نوشت:عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: بخشی از اصلاح طلبان و بخشی از دولتی که ما آن ها را اصلاح طلب می دانیم، از لاریجانی حمایت کردند.

نشست "احزاب و آینده اصلاحات" عصر امروز 2شهریور با حضور فائزه هاشمی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران و مصطفی کرمی عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت در سالن اجتماعات دفتر مرکزی حزب حاما برگزار شد.

فائزه هاشمی در ابتدای این نشست با اشاره به تفرق فراکسیون امید گفت: متاسفانه می بینیم که عملکرد اصلاح طلبان تا روز انتخابات عالی بود و لیست امید توانست اکثریت مجلس را تصاحب کند. اصلاح طلبان با ادامه آن انسجام می توانستند فراکسیون منسجمی را شکل بدهند.

وی با بیان اینکه با وجود تجربیات تلخ و شیرین گذشته دچار تفرق شدیم افزود: بخشی از اصلاح طلبان و بخشی از دولتی که ما آن ها را اصلاح طلب می دانیم، از لاریجانی حمایت کردند. اطلاعات دقیق داشتیم که برخی از وزرای دولت از لاریجانی حمایت کردند.

هاشمی ادامه داد: انتخاب نشدن عارف، باعث شد تا در انسجام اصلاح طلبان مشکل ایجاد شود و نتوانستند قوت و انسجام خود را پیدا کنند.

وی با اشاره به فعالیت اصلاح طلبان در انتخابات های اخیر گفت: شورای عالی اصلاحات در انتخابات 94 کار مثبتی بود اما طبیعتا دارای ایرادات و اشکالاتی هم بود. همین که توانستیم دور هم جمع شویم یک اقدام مثبت بود.

هاشمی اضافه کرد: در انتخابات 92 بار دیگر این اتفاق رخ داد چون توانستیم روی یک کاندیدا اجماع کنیم و به نتیجه رسیدیم.

وی با اشاره به تفرق اصلاح طلبان در انتخابات 84 اظهار داشت: در انتخابات 84 دچار تفرق شدیم و چندین کاندیدا معرفی کردیم؛ البته آن انتخابات یک سری اشکالات داشت و ما شک داریم که آن نتیجه ای که شکل گرفت، واقعی بود یا خیر.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =