شهرداری تهران اعلام کرد برای اینکه از حوادث پیشگیری شود و سطح رضایتمندی مردم از بوستان‌ها بالا برود، شهروندان نظرات، شکایات و پیشنهادهای خود را به سامانه 137 اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چندی پیش مرگ کودک 5 ساله در بوستان جوانمردان تهران که عامل آن، افتادن دختربچه ای به فاطمه در حفره پمپ آبنمای بوستان بود، باعث شده تا شهرداری تهران با اجرای طرحی به نام "بوستان محله من" از شهروندان درخواست کند تا مشکلات و پیشنهادهای خود را درباره بوستان محله شان به سامانه 137 اطلاع دهند.

در این رابطه قائم مقام شهرداری منطقه 8 واقع در شرق تهران، از اجراي "طرح بوستان محله من" از 20 مرداد ماه سال جاري در اين منطقه خبر داد.
امیر فتاحیان با اعلام این مطلب گفت : طرح "بوستان محله من" با مشارکت سازمان بوستان ها و فضاهاي سبز شهرداري تهران در سطح محدوده در حال اجراء است.
او با اشاره به اهميت اجراي این طرح گفت: با توجه به نقش بسزايي که بوستان ها و فضاهاي سبز در ارائه خدمات جهت گذراندن اوقات فراغت شهروندان دارند ، طرح "بوستان محله من" با اقدام مشترک سامانه 137 و سازمان بوستان ها و فضاهاي سبز شهرداري تهران در سطح بوستان هاي منطقه از تاريخ 20 مرداد ماه به مرحله اجرا درآمده است .
فتاحیان اقدامات پيشگيرانه و جلوگيري از وقوع حوادث احتمالي و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در موضوعات نگهداري بوستان ها را از جمله اهداف اين طرح برشمرد و گفت: در اين راستا سازمان بوستان ها و فضاي سبز شهرداري تهران به عنوان نهاد تخصصي و متولي فضاي سبز کلانشهر تهران و سامانه 137 به عنوان پل ارتباطي مردم با سازمان ها و نهادهاي اجرايي در قالب طرح مشترک و کار تيمي، نسبت به ارائه خدمات کيفي با رعايت سه اصل "سرعت، دقت و صحت" ، با اجراي طرح "بوستان محله من" در افزايش نشاط و شادي عموم مردم اقدام کرده اند.
قائم مقام شهردار منطقه 8 در ادامه گفت: در اين طرح تمامی شهروندان مي توانند طي تماس با سامانه 137 درخواست هاي خود، پيرامون وضعيت بوستان هاي مورد استفاده شان اعم از روشنايي، مبلمان، فضاي سبز، تجهيزات زمين بازي کودکان و غيره را به اين سامانه اعلام و پيام شان را جهت رسيدگي ثبت کنند.

 


46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =