پول گندم خریداری شده از کشاورزان  استان کرمانشاه به‌زودی پرداخت می‌شود

ایسنا نوشت: سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از بدهی 759 میلیارد تومانی به کشاورزان استان بابت گندم خریداری شده از آنان خبر داد و گفت: با رایزنی‌های انجام شده این پول به زودی پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین کرمانشاه ،حمید بساطی با بیان اینکه تاکنون 727 هزار و 748 تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده، اظهار کرد: بخشی از پول کشاورزان پرداخت شده و مابقی نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

وی میزان پول پرداخت شده به کشاورزان بابت خرید گندم را 158 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: 759 میلیارد تومان نیز به کشاورزان بدهکاریم.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه به رایزنی با معاون وزیر جهاد کشاورزی برای پرداخت پول کشاورزان استان اشاره کرد و ادامه داد: قول دادند که این موضوع پیگیری و پول کشاورزان در اسرع وقت پرداخت شود.

به گفته این مسئول، این مشکل مختص به استان کرمانشاه نیست و در سایر استان‌ها نیز تاخیر در پرداخت پول گندم کشاورزان رخ داده است.

بساطی با بیان اینکه هم دولت و هم شرکت مادرتخصصی بازرگانی ایران از مشکلاتی که به دلیل تاخیر در پرداخت برای کشاورزان پیش آمده آگاه هستند، تصریح کرد: دولت قول داده این مشکل به زودی رفع و پول کشاورزان توسط بانک کشاورزی که بانک عامل خرید تضمینی گندم است، پرداخت شود.

وی سپس به آخرین وضعیت خرید گندم در استان نیز اشاره و عنوان کرد: اکنون خرید گندم کم شده و محدود به مناطق سردسیر است.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه میزان خرید کنونی روزانه گندم از کشاورزان را حدود دو تا سه هزار تن دانست و خاطرنشان کرد: خرید گندم تا پایان شهریور در استان ادامه خواهد داشت.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 567808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =