روانسر با کمک دولت می تواند قطب کشاورزی استان کرمانشاه باشد

دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی گفت: امروز دنیای اسلام گرفتار تنگ نظری و افراط و تفریط است و بی دینی جامعه اسلامی را تهدید می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری روانسر ؛حجت الاسلام علی یونسی در جلسه شورای اداری شهرستان روانسر افزود: آنچه که برای اسلام تهدید است حماقت دینی و تعصبات احمقانه ای است که امروز جهان اسلام را به خاک و خون کشیده است.

وی تصریح کرد: امروز هر عالمی اعم از شیعه و سنی که مردم را به خشونت و اختلاف دعوت کند دشمن اسلام و مسلمین است و لیاقت هیچ سمتی ندارد.

نماینده ویژه رییس جمهور اضافه کرد: هر فردی اهانت را به شخصیت ها و اعتقادات اسلامی روا بدارد و مردم را به اختلاف دعوت کند این برخلاف اسلام و سیاست های جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام یونسی گفت: هر تنوع تعصبی که در جامعه وجود داشته باشد آن تعصب سم مهلک امنیت و توسعه است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی رنگین کمانی از اقوام و مذاهب مختلف است، اظهار کرد: قومیت های مختلف در کشور همانند باغی با گلهای رنگارنگ است و زیبایی باغ به تنوع گلهاست و زیبایی ایران به تنوع قومیت ها است

دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی سایه شوم جنگ و اختلاف در جهان اسلام و منطقه خاورمیانه را ناشی از تعصبات کور عنوان کرد و گفت: اتحاد ، همدلی ، انسجام و همزبانی ضرورت جامعه اسلامی است.

دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی در بدو ورود به شهرستان روانسر با حضور در مزار شهدا به مقام شامخ آنان ادای احترام کرد.

حجت الاسلام یونسی ادامه داد: روانسر می تواند قطب و محور کشاورزی استان باشد و باید دولت کمک کند که اقتصاد و کشاورزی روانسر رونق بگیرد و به یک الگو برای کشور تبدیل شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 557435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =