نامزد جمهوریخواهان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که اخیرا گفته بود اوباما بنیانگذار داعش است به حملات رسانه ای پاسخ داد.

به گزارش خبرآنلاین دونالد ترامپ که به شدت مورد حملات رسانه های آمریکایی و طرفدار اوباما قرار گرفته است شب گذشته در سخنرانی خود در پنسیلوانیا به آنها جواب داد.

نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوریخواه گفت: وقتی من گفتم اوباما بنیانگذار داعش است منظورم کنایه بود. همه می دانند که من کنایه زدم و منظورم این بود که اوباما با رفتارهایش و اشتباهتش بانی و مسبب بوجود آمدن داعش شد.

او در ادامه گفت: البته اگه بخواهم با شما صادق باشم باید بگویم خیلی هم کنایه نزدم.

او مجددا ادامه داد : وقتی من می گویم اوباما اینجوریه خوب معلومه که من دارم کنایه می زنم و شوخی می کنم. آنها خودشان هم می دانند که من شوخی می کنم.  چون دارم مسخره می کنم، می گویم اوباما جایزه MVP (باارزش ترین بازیکن تیم) داعش رو می بره.

ترامپ بار دیگر با صدای بلند گفت تکرار می کنم : اوباما موسس داعش است. موسس! و این خبرنگارهایی که اینجا می بینید صداقت ندارند. تقریبا بیشترشون، هیچکدومشون صداقت ندارند. این ها رفتند و مرتب علیه من حرف زدند و گفتند من اینجوری گفتم اونجوری گفتم بله البته که حرفم شوخیه و دارم طعنه میزنم... البته راستش اونقدرها هم شوخی نمیکنم ها...

ترامپ در ادامه بار دیگر گفت: این رسانه ها می گن که من نباید اینطوری می گفتم، باید می گفتم باعث و بانی بوده است.  ولی من میگم در هر صورت اوباما بزودی می ره که اون جایزه باارزشترین بازیکن داعش رو بگیره.

ترامپ چندی پیش در یکی از سخنرانی هایش به وضوح گفت علت بوجود آمدن داعش خروج آمریکا از عراق بوده و اگر اوباما این کار رو نمی کرد داعش بوجود نمی آمد. او سپس گفت اجازه بدهید که من اعلام کنم اوباما موسس داعش بوده است.

4949

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =