سومین جلسه نمایش و نقد و بررسی گزیده فیلم های ناصر صفاریان به نمایش فیلم «وقت خوب مصائب» اختصاص دارد. «وقت خوب مصائب» فیلمی است درباره احمدرضا احمدی و در این جلسه شمس لنگرودی در کنار تماشاچیان به دیدن این فیلم می نشیند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این جلسه از سلسله برنامه گزیده فیلم های ناصر صفاریان است که روز چهارشنبه 20 مرداد در موسسه فرهنگی آپ ارت مان برگزار می شود.

در چهارشنبه‌های گذشته دو فیلم از سه گانه تاریخ ترانه در ایران نمایش داده شد. اولین فیلم از این سه گانه «شب شیدایی» مستندی درباره تاریخ ترانه در ایران بود و در دومین برنامه « من فقط شاعرم جناب سروان!» جدیدترین ساخنه ناصر صفاریان به بهانه زندگی و رفتار و ترانه‌سرایی یغما گلرویی به  ترانه های اجتماعی اختصاص داشت.

 این دو فیلم با حضور منتقدانی و مهمانانی همچون رضا کیانیان، امیر پوریا، افشین یدالهی، بابک چمن آرا، سجاد افشاریان و یغما گلرویی  به نمایش گذاشته و نقد شد.

 سومین فیلم از این سه گانه که فیلم کوتاه «خاطرات خط خطی» درباره ترانه های ضد عاشقانه است در همین چهارشنبه،  قبل از فیلم «وقت خوب مصائب» نمایش داده خواهد شد. کارشناس این جلسه «هیوا مسیح» شاعر و منتقد سینمایی است.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =