انجمن پشتیوان از ملی‌پوش پاوه‌ای کونگ‌فوتوآی ایران تجلیل کرد

اعضای انجمن پشتیوان در معیت رییس هیات کونگ فوتوآی پاوه شب گذشته باحضور در محل تمرینات این هیات، ضمن دیدار با ورزشکاران این رشته از قهرمان ملی پوش شهرستان سوران قمری تقدیر و تجلیل کردند.

به گزارش خبرآنلاین ، رییس هیات کونگ فو پاوه در این مراسم ضمن تقدیر از حضور اعضای انجمن پشتیوان و احساس مسئولیت آنها نسبت به ورزشکاران و قهرمانان این دیار در سخنان کوتاهی همه ورزشکاران شهرستان را ملزم به همکاری و حمایت بیشتر از این انجمن نوپا دانست.

هوشیار عبدالله زاده اظهار کرد: حمایت ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان از انجمن پشتیوان درواقع حمایت از خود ورزشکاران است و در مواقعی کهتقدیر انجمن پشتیوان از سوران قمری5 قهرمانان ما برای اعزام به مسابقات کشوری و حتی جهانی نیازمند کمک مالی هستند این انجمن با دست باز براحتی می تواند از آنها حمایت نماید.

وی حمایت از جوانان و جذب آنان به سمت ورزش را امری مهم و ضروری عنوان کرد در خاتمه افزود: امیدواریم این حرکات نمود و جلوه ویژه ای در سطح شهرستان داشته باشد و معتقدم همان اندازه انجمن هایی همچون التیام که مورد اعتماد مردم واقع شده اند انجمن حمایت از ورزش پاوه نیز نیازمند حمایت و توجه عموم شهروندان می باشد.

رئیس هیات مدیره انجمن پشتیوان نیز گفت: همه ما آمده ایم از ورزشکاری تجلیل کنیم که فعل خواستن را به خوبی صرف کرده است، ورزشکاری که اولین مدال کشوری را در رده بزرگسالان برای پاوه کسب کرده و این فرد کسی جز سوران قمری نیست.

ساسان نقی زاده افزود: سوران قمری با زحمت و تلاش مربیان و حمایت خانواده به این مرحله رسیده است و در این میان پشتکار مثال زدنی این ورزشکار و حمایت هیات موفق کونگ فوتوآی پاوه به ریاست هوشیار عبدالله زاده فاکتورهایی هستند که در ملی پوش شدن سوران تاثیر بسزایی داشته است.

نقی زاده با بیان اینکه سورا قمری و مربیان ایشان فراتر از این شایسته تقدیر و تجلیل هستند، گفت: ما در انجمن پشتیوان می خواهیم دید سنتی به ورزش را در شهرستان تغییر دهیم و به ورزش و ورزشکاران به دید امروزی نگاه کنیم، این کار نیز بدون حمایت ورزشکاران و ورزش دوستان شهرمان در جهت تقدیر انجمن پشتیوان از سوران قمری2فعالیت و تبلیغ بیشتر برای این انجمن نوپا امکان پذیر نخواهد بود.

مدیرعامل انجمن پشتیوان نیز در سخنان کوتاهی گفت: ما ابتدا باید از زحمات هیات کونگ فو پاوه تقدیر کنیم چراکه براستی در این مدت موفق عمل کرده و ورزشکاری همچون سوران قمری نیز دست پروده ان هیات می باشد.

دلشاد جراحزاده افزود: همانطور که می دانید در دهه های گذشته ورزش اول شهرستان پاوه فوتبال و دیگر رشته های تیمی بود، اما اکنون رشته های رزمی به عنوان نقطه قوت ورزش شهرستان مایه مباهات و افتخار برای ما بحساب می آید. در این میان کونگ فو به عنوان اولین ورزش و در مراحل بعدی نیز ورزش های همچون کشتی و با تلاش آقای رئوفی نیز چندی است ورزش پینگ پنگ رشد نموده و ما شاهد افتخار آفرینی ورزشکاران در این رشته ها هستیم.

وی سوران قمری را قهرمان اخلاق خواند و با آرزوی توفیق روز افزون برای ورزشکار شهرمان افزود: سوران قمری قبل از آنکه قهرمان ورزشی باشد قهرمان اخلاق است و شخصا بدین خاطر آمده ام که از قهرمانی اخلاق این ورزشکار تجلیل نمایم. ورزشکار تا اخلاق نداشته باشد به این مرحله نمی رسد و یقین دارم که اخلاق والای این ورزشکار وی را به این مرحله رشد داده است.

در پایان این مراسم مدیرعامل انجمن پشتیوان به نمایندگی از اعضاء به رسم یادبود تقدیر نامه این انجمن و مبلغ ۵ میلیون ریال تقدیم سوران قمری نمود.

 

 

گزارش از میلاد یوسفی

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 563511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =