مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور در کرمانشاه برگزار می شود

ایرنا نوشت: رئیس هیات پرورش اندام استان کرمانشاه از برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور به مناسبت گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و به میزبانی کرمانشاه خبر داد.

حسین شیروانی اظهار کرد: این مسابقات از پنجم تا هشتم مرداد در سرسرای ورزشی تختی کرمانشاه واقع در خیابان گمرک برگزار می شود.
وی افزود: تیم های شرکت کننده از فردا پنجم مرداد وارد شهر کرمانشاه می شوند و مسابقات نیز طی روزهای ششم و هفتم برگزار می شود.
شیروانی ادامه داد: پیش بینی می شود حدود 180 ورزشکار از 25 تا 26 تیم باشگاهی سراسر کشور در این مسابقات که در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود، حضور پیدا کنند.
رئیس هیات پرورش اندام کرمانشاه تصریح کرد: سعی می کنیم تیم هایی از استان در همه رده های سنی در مسابقات شرکت دهیم، هرچند تاکنون شرکت تیم های بزرگسالان و جوانان کرمانشاه قطعی شده است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که همواره مورد تاکید هیات پرورش اندام کرمانشاه قرار داشته توجه به مسایل فرهنگی است و سال گذشته نیز هر مسابقه ای که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد به منظور گرامیداشت یکی از شهدای گرانقدر استان بود و امسال نیز مسابقات تحت عنوان شهدای مرصاد برگزار می شود.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =