۰ نفر
۳۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶

ایرنا نوشت: در اطلاعیه سفارت ایران در ترکیه؛ بر ضرورت انجام مشورت با حقوق دانان معتبر و آشنا به قوانین ترکیه تأکید شده است.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه در اطلاعیه ای بر ضرورت انجام مشورت هموطنان مقیم و مسافران گرامی پیش از انعقاد هرگونه قرار داد و فعالیت اقتصادی که دارای بار مالی و حقوقی می باشد، با حقوق دانان معتبر و آشنا به قوانین ترکیه تاکید کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: بدینوسیله به هموطنان مقیم و مسافران گرامی اکیدا توصیه می گردد به دلیل برقراری حالت فوق العاده در جمهوری ترکیه، ضروری است پیش از انعقاد هرگونه قرار داد و فعالیت اقتصادی که دارای بار مالی و حقوقی می باشد، ضمن کسب اطلاع از مقررات و قوانین ناظر به وضعیت فوق العاده با وکلای معتبر و آشنا به قوانین جمهوری ترکیه مشورت های لازم انجام پذیرد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • hamed TR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
    8 24
    شما نگران اقتصاد ترکیه نباشید. بنیه اقتصادی ترکیه اونقدر قوی و محکم بسته شده که با این اتفاقات چیز خاصی اتفاق نمیوفته. ما ساکن ترکیه هستیم و میبینیم چقدر ملت بافرهنگ و فهیمی دارن. در طی تقریبا 8 سال کالاهای اساسی مردم تنها در حدود 20 کروش اومده روش.
  • بی نام DE ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
    8 6
    شما کجای کارین اقا تبلیغات تلویزیونی ترکیه انقدر قوی هستش که با وجود این همه جوونامون دارن میرن اونجا هرچی هم ارز مملکت هستش دارن میبرن