۵ بخش بستری در بیمارستان حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) بیرجند افتتاح شد

تسنیم نوشت ، مدیرعامل بیمارستان حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) تأمین اجتماعی بیرجند با بیان اینکه تاکنون برای ساخت و تجهیز این بیمارستان ۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است گفت: پنج بخش بستری دیگر را در این بیمارستان راه‌اندازی شد.

بهرام گرمرودی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پنج بخش بستری در بیمارستان تأمین اجتماعی بیرجند راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه 51 درصد جمعیت خراسان جنوبی زیر پوشش بیمه تأمین‌ اجتماعی هستند افزود: 200 نیرو برای بخش‌های مختلف این بیمارستان استخدام شده که در مراحل مختلف فراخوان می‌شوند.

مدیرعامل بیمارستان حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) تأمین‌ اجتماعی بیرجند گفت: ساختمان و بخش سرپایی بیمارستان سال گذشته با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.

گرمارودی افزود: به زودی بخش‌های سی‌تی‌اسکن، دیالیز، زایشگاه، ICU ،CCU با توجه به خرید و نصب دستگاه‌ها‌ی لازم افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه با تکمیل اتاق‌های عمل بخش جراحی در روزهای آینده افتتاح می‌شود اظهار داشت: بخش اطفال، داخلی، عفونی، واحد فیزیوتراپی و آزمایشگاه آماده خدمات است.

مدیرعامل بیمارستان حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) تأمین اجتماعی بیرجند با اشاره به اینکه تاکنون برای ساخت و تجهیز این بیمارستان 80 میلیارد تومان هزینه شده گفت: خدماتی که در این بیمارستان ارائه می‌شود، در بیمارستان‌های کشور نمونه است.

بیمارستان حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) تأمین اجتماعی بیرجند بیمارستانی تخصصی و فوق تخصصی با عنوان میلاد 3 است که با 96 تخت در بخش مسکونی سایت اداری شهرستان بیرجند در پنج طبقه احداث و شامل بخش‌ها و کلینیک‌های تخصصی و بخش‌های پاراکلینیک است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =