برخی شهروندان می گویند مشکلاتی که در بوستانهای تهران پیش آمده نیاز به حل و فصل دارد. شهرداری امروز مسئولان ارشد معاونت خدمات و محیط زیست را تعویض کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز برخی از معاونان شهرداری از جمله معاون خدمات و محیط زیست تغییر کردند. همزمان با این تغییر، برخی از کاربران سرویس مشکلات مردم نیز دسته ای از مشکلات خود را در ارتباط با فضای سبز و بوستانهای شهری تهران در این سرویس منعکس کرده اند.

یکی از کاربران در این باره مشکل خود و هم محله ای هایش را اینطور نوشته: ا عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات خدمت شما عزیزان، به استحضار میرساند در شهرک دانشگاه تهران منطقه 21 پارکی وجود دارد که بنام بوستان کودک. متاسفانه این پارک فاقد روشنایی می باشد و این مسئله باعث شده است پارک کارایی خود را از دست بدهد. خانواده ها در طول روز به دلیل گرما نمی توانند از پارک استفاده کنند. در شب هم بدلیل تاریکی است. لازم به ذکر است چند ماهی است نسبت به نصب پروژکتور اقدام شده است ولی هنوز روشن نشده اند. تابستان هم دارد به اتمام می رسد. باتشکر . به نمایندگی از ساکنین محل
برخی از کاربران نیز در شبکه های اجتماعی تصاویر زیر را گذاشته اند و از شهرداری خواسته اند در این باره اقدام صورت گیرد و مشکلات رفع شود.

خطر سقوط کودکان در گودالهای حفر شده بوستان شاهد


محفظه های بدون حفاظ عامل نگرانی خانواده ها در بوستان شاهد تهران


گودال هایی با آب آلوده و خطرآفرین برای کودکان در بوستان پلیس (شمال شرق تهران)

می طلبد مدیران جدید معاونت خدمات و محیط زیست به رفع مشکلات موجود در بوستانهای تهران با نگاه جدی تری بنگرند تا خدای ناکرده اتفاقاتی مانند فاجعه کشته شدن دختربچه 5 ساله در بوستان جوانمردان منطقه 15 تکرار نشود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =