شهرداری منطقه 10 به شهروندان قو ل داد: رفع مشکل آبگرفتگی و بوی نامطبوع نهر فیروزآباد تا پایان سال

شهرداری منطقه 10 تهران اعلام کرد مشکل آبگرفتگی و بوی نامطبوع نهر فیروز آباد تا پایان سال رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از آنکه تعدادی از شهروندان در سرویس مشکلات مردم اعلام کردند در منطقه 10 بوی آزاردهنده نهر فیروزآباد برای آنها مشکل آفرین شده محسن دودانگه شهردار ناحیه یک این منطقه گفت: کانال فیروزآباد یکی از قدیمی ترین و بزرگترین کانال های شهر تهران است که به هیچ عنوان امکان تخریب و یا حذف آن وجود ندارد.
او گفت: این کانال جزو کانال های پشتیبان است که در مواقعی مانند بروز سیل و آبگرفتگی شدید، همانند مسیر خروجی سیلاب عمل می کند و برای جلوگیری از آبگرفتگی و بوی نامطبوع، این کانال هر هفته با مجهزترین امکانات و دستگاه ها لایروبی می شود.
او درباره تمهیدات مدیریت شهری منطقه در رفع مشکلات کانال گفت: اجرایی نشدن طرح اگو یا شبکه فاضلاب شهری از سوی اداره آب و فاضلاب در محله سلیمانی تیموری به مشکلات این کانال دامن زده است و تکمیل نشدن این شبکه سبب می شود فاضلاب های آلوده خانگی از طریق نهرهای خیابان ها سر از کانال فیروز آباد درآورد که این موضوع هم به آلودگی کانال و هم آلودگی محل منجر می شود.
شهردارناحیه یک یادآور شد: اداره آبفا به دلیل نبود بودجه موفق به تکمیل خطوط فرعی فاضلاب سلیمانی تیموری نشده است اما قول مساعد داده اند تا پایان سال با تکمیل این شبکه اقدامات لازم را انجام دهند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 552091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =