استاندار مازندران در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار ساری گفت : شهرداریها بیشترین نقش را در رضایتمندی مردم دارند .

به گزارش خبر گزاری خبرانلاین مازندران ،ربيع فلاح جلودار از اقدامات در حال انجام شهرداري ساري تشكر كرد و گفت : در چند سال گذشته فعاليتهاي شهرداري در ساري نمود بيشتري يافته است ولي اين روند بايد تقويت شود و شهرستان ساري به جايگاه اصلي خود برسد .
وي گفت : اين موفقيت ها در سايه همدلي و همراهي شوراي شهر و شهرداري و با حمايت نماينده معزز ولي فقيه به دست آمده و ضرورت دارد اين همدلي و همزباني همچنان تداوم يابد .
فلاح به مشكل اشتغال در استان اشاره كرد و گفت : استان در حوزه اقتصادي فعاليتهاي خوبي داشته و در حوزه رفع موانع توليد بيش از 600 مصوبه داشته كه 300 مصوبه آن اجرايي شده و همه دستگاهها و شهرداريها هم مي توانند با همگرايي براي رفع مشكلات استان گام بردارند.
وي تاكيد كرد : در استان همگرايي بسيار خوبي ايجاد شده است و همه از اين فرصت براي خدمت به مردم و كاهش مشكلات آنان استفاده كنند .
استاندار مازندران تاكيد كرد: خستگي براي ما معنا ندارد و نبايد نيروهاي همديگر را خنثي كنيم و بايد با صداقت و حسن نيت به فكر حل مشكلات مردم باشيم .
وي حضور حسين زادگان به عنوان فرماندار ساري را ظرفيت خوبي براي مركز استان خواند و گفت : كميته انطباق حق فرماندار است و فرمانداري هم بايد نگاهش كمك به حل مشكلات مردم باشد .
استاندار مازندران در پايان به مباحث مطرح شده توسط شهردار ، رئيس شوراي شهر و اعضاي شوراي شهر ساري پاسخ داد و گفت : توسعه و آرامش شهرستان ساري براي حاكميت مهم است و ما انتظار داريم تا ساري توسعه همه جانبه يابد .
در اين نشست شمشير بند رئيس شوراي شهر ساري تعامل و وفاق را براي توسعه مركز استان بسيار ضروري خواند و گفت : شورا تبلور عزم ملي است و الحمدلله امروز وحدت و همدلي شوراي شهر و شهرداري زمينه ارائه خدمات مطلوب را به مردم فراهم كرده است .
وي تاكيد كرد : در اين مدت فقط 22 كيلومتر كانال براي جمع آوري و مهار آبهاي سطحي احداث شده است.
وي خواستار نگاه ويژه و عملياتي مديران اجرايي استان به مركز استان شد و گفت : انتظار داريم تا در زمينه آغاز عمليات فاز دوم پارك ملل مساعدت و همكاري بيشتري صورت گيرد .
در ادامه محمدي كيادهي ، نجاريان ، نفجم ، احمدي از اعضاي شوراي شهر ساري به بيان نظرات و انتظارات خود پرداختند .
همچنين نبيان معاون عمراني استانداري مازندران گزارشي در مورد اقدامات انجام شده و رويكردهاي كميته انطباق در استان ارائه نمود.
سپس مهدي عبوري شهردار ساري به ارائه گزارشي در مورد فعاليتها و اقدامات صورت گرفته در شهرداري ساري پرداخت و گفت : اقدامات بسيار خوبي در شهر ساري شروع شده و با همكاري شوراي شهر و مديران بايد تداوم يابد .
وي رابطه خود با استاندار مازندران را رابطه اي پدر فرزندي خواند و گفت : با زبان روزه شهادت مي دهم استاندار جهادي و صبور مازندران اهل قوميت گرامي و جنگ شهرها نيست و تصميماتش بر اساس منطق ، كار و توسعه استان است
وي تصريح نمود : اين روحيه استاندار بايد به ديگر دستگاهها هم سرايت كند.
عبوري در ادامه خواستار همكاري بيشتر فرمانداري ساري در كميته انطباق و دستگاههاي اجرايي براي تسريع در فعاليتهاي عمراني شهرداري ساري شد و به بخشي از خدمات شهرداري ساري در مسائل فرهنگي و اجتماعي اشاره كرد .
شهردار ساري همچنين از مساعدت سازمان مديريت و برنامه ريزي استان براي پيگيري اعتبارات شهرداري ساري تقدير و تشكر نمود و گفت : اميدوارم با تعامل و همدلي و وحدت شاهد توسعه همه جانبه مركز استان به عنوان پيشاني استان باشيم .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 549120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =