ایسنا نوشت: معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی تهدید کرد که درگیری آینده آخرین درگیری برای دولت حماس در غزه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ افراط‌گرای رژیم صهیونیستی بعد از به دست گرفتن این پست، اوضاع نظامی در سرزمین‌های اشغالی را متشنج کرده است. اکنون معاون وی در سخنانی تهدید کرده که "درگیری آینده آخرین درگیری برای دولت حماس در غزه خواهد بود."
 

وی با اشاره به تهدیدات مختلف علیه اسرائیل و راه‌های برخورد با آن اظهار داشت: ما هیچ تمایلی برای کنترل نوار غزه نداریم، تا زمانی که دولت موازی حماس در غزه مطرح نباشد، ما در آنجا کاری نداریم.

معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اظهار داشت: ما نمی‌توانیم در شرایطی که جنگ فرسایشی ادامه دارد باقی بمانیم به خاطر همین لازم است درگیری‌ آینده آخرین درگیری برای دولت حماس در غزه باشد. ما به دنبال ماجراجویی نیستیم اما رویارویی با حماس امری ناگزیر است به همین منظور ما باید آماده باشیم.

یک منبع نظامی رژیم صهیونیستی نیز در این باره گفت: مشکل اصلی و کنونی اسرائیل محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین است. ما در میدان درگیری قوی اما در میدان سیاست ضعیف هستیم.

وی مدعی شد: عباس به پیشبرد روند صلح اهمیتی نمی‌دهد بلکه می‌خواهد این وضعیت را به تعلیق درآورد. حتی اگر مذاکراتی با او انجام شود به نتیجه نخواهد انجامید. ابومازن درطول هشت سال گذشته به نابلس و جنین سفر نکرده است در حالی که ده‌ها بار به پاریس و لندن و بروکسل رفته است.

این منبع گفت که به دلیل حضور حزب الله در جنگ داخلی سوریه انتظار می‌رود جنگ سومی در لبنان صورت نگیرد اما در عین حال تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی امروز بیش از هر زمانی آماده رویارویی با هرگونه جنگی است.

31052

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 546985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =