دهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تشکیل شد

استاندار زنجان در دهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فرمانداران را مسئول پیگیری مصوبات ستاد در شهرستان ها عنوان نمود و گفت: فرمانداران باید برش های شهرستانی برنامه های اقتصاد مقاومتی در شهرستان خود را پیگیری نموده و به دبیرخانه گزارش دهند.

به گزارش خبرآنلاین ، جمشید انصاری افزود: فرمانداران در کنار معرفی واحدهای مشکل دار به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جهت دریافت مساعدت، چنانچه طرح و پروژه ویژه ای در شهرستان خود سراغ دارند به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان جهت اجرا معرفی نمایند.

وی از بانکها ودبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان خواست تاهمواره در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی از هرگونه سوء استفاده مراقبت نموده و با اقدامات فرهنگی مناسب،روحیه توجه به منافع ملی را تقویت و روحیه توجه صِرف به منافع شخصی را تقبیح نمایند.

در ادامه استاندار زنجان به گزارش ارائه شده از سوی کارگروه آب و کشاورزی اشاره نمود و اظهار داشت: جهاد کشاورزی استان باید از میان واحدهای کشاورزی نیمه فعال و غیرفعال استان، واحدهایی را که با دریافت تسهیلات حتما به فعالیت خود ادامه می دهند جهت دریافت تسهیلات معرفی نماید و از میان طرح های کشاورزی نیمه تمام، واحدهای شیلات، باغبانی و صنایع کشاورزی که بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند انتخاب نماید.

انصاری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع ساماندهی اشتغال در استان اشاره نمود و گفت: با اصلاح فرهنگ اشتغال در استان و با جابجایی نیروی کار در داخل استان می توان افراد جویای شغل در هریک از شهرستان ها را جهت اشتغال در مراکز تولیدی و صنعتی سایر شهرستان های استان که نیازمند نیروی انسانی هستند معرفی نمود تا بجای واگذاری فرصت های شغلی استان به نیروهای غیربومی، کاهش نرخ بیکاری و توسعه صنعتی استان را شاهد باشیم.

وی در پایان از مدیران دو حوزه صنعت وکشاورزی استان خواست تا روند پیشرفت کار در تکمیل واحدهای نیمه تمام را بصورت مستمر رصد نموده و گزارشات کامل را درپایان هرفصل ارائه نمایند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 545438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =