افراد علاقمند به تدریس می‌توانند به موسسان مدارس غیردولتی مراجعه کنند و قطعاً موسسان مدارس غیردولتی به دنبال نیروی قوی و متخصص هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است:" من لیسانس شیمی دارم و به تدریس هم علاقه دارم اما آموزش و پرورش برای جذب معلم از دانشگاه فرهنگیان استفاده می کند. آموزش و پرورش چرا از ما استفاده نمی کنه؟"

در این زمینه مجتبی زینی‌وند مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: اتفاقا افراد علاقمند به تدریس می‌توانند به موسسان مدارس غیردولتی مراجعه کنند و قطعاً موسسان مدارس غیردولتی به دنبال نیروی قوی و متخصص هستند.

او افزود: مبنای پذیرش نیروهای آموزشی و غیرآموزشی، موسسان مدارس غیردولتی هستند و قانون این موضوع را تکلیف کرده است البته به دنبال آن هستیم که دوره‌های ضمن خدمتی را برای نیروهایی که در مدارس غیردولتی هستند پیش بینی و برنامه ریزی می‌کنیم.

45232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 543204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    من با مدرک فوق لیسانس۴ سال سابقه ی تدریس در مدارس غیر دولتی دارم بدون هیچ بیمه وتسیهلاتی وبا کمترین حقوق ، معادل یک،چهارم حقوق یک معلم در مدارس دولتی متاسفانه اموزش وپرورش هیچ نظارتی بر شرایط من وامثال من نداره
  • نامي A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    0 0
    سلام .شما جاي دولت . براي تدريس در مدارس فردا روزي نميائيد اعتراض كنيد حقوق كمه . اولش التماس مي كنيد بعد درس دادن را كم رنگ در ضمن صرف علاقه به تدريس ميشه جواب منم علاقه دارم پزشك باشم . علاقه با ورود از زوي حساب چيز ديگري است شما زحمت بكش با درس خواندن دوباره و كسب رتبه و تراز عالي مثلاً رشته رياضي زير 700 و يا تجربي زير 1500 و وارد مدارس دبيري مخصوص دولت شو نه با ليسانس شيمي دانشگاه كه با پيامك ادامه تحصيل داديد . ديگر قديم نيست نخبه ها دبيري قبول مي شوند و بايد زحمت در حد روزي 7 ساعت درس خواندن براي كنكور كشيد .. فوق ليسانس و حتي دكتراي شيمي شايد نتواند تدريس كند