شامگاه امروز و در آستانه بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نشست مطبوعاتی فرماندهی سپاه شهرستان محمودآباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازمحموداباد،نشست مطبوعاتی فرماندهی سپاه شهرستان محمودآباد با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان محمودآباد و در سالن کنفرانس سپاه ناحبه محمودآباد برگزار شد.
سرهنگ سید تقی کیا فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این جلسه گفت: عظمت ، اقتدار و جایگاهی که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد از برکت امام راحل است و با باز شناسی ابعاد وجودی ایشان آرمانها و ارزش‌ها ی والای انقلاب اسلامی شناخته می‌شود .
ایشان با اشاره به تلاشهای دشمنان انقلاب از طریق ایجاد هجمه های فرهنگی و تحریف آثار و اندیشه های ایشان در صدد انحراف در اصل خط امام که همانا اسلام ناب محمدی است می باشند.
فرماندهی سپاه محمودآباد گفت: رویکرد امسال ستاد ارتحال امام برگزاری مراسمات پیش رو با حضور و محوریت نسل جوان است و باید اندیشه های حضرت امام به نسل جوان و جهان انتقال داده ‌شود.
سرهنگ سید تقی کیا گفت: اگر نتوانیم اندیشه ها و آرمانهای حضرت امام ره را در جامعه و نسل آینده ساز ایران اسلامی نهادینه کنیم نفوذی را که رهبر معظم انقلاب بارها متذکر شدند چه در سطح مدیر ان تصمیم گیر و یا تصمیم ساز اتفاق خواهد افتاد و بدون شک حضور جوانان با شور و شعور انقلابی یکی از راههای بیمه انقلاب اسلامی است .
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان محمودآباد در ادامه اظهار کرد : حضرت امام خمینی عمر پر برکت خود را در راه تحقق انقلاب اسلامی گذاشت و در این راه متحمل سختی های فراوان شد لذا سیره عملی آن امام بهترین الگو برای ایران و جهان است.
فرمانده سپاه محمودآباد در خصوص اعزام زائران حرم امام گفت : امسال 660 نفر از شهرستان محمودآباد جهت حضور در مراسم ارتحال امام و زیارت از بارگاه ایشان اعزام خواهند شد.
وی همچنین از تشکیل 13 کمیته اجرایی و برگزاری ۷ جلسه در سپاه محمودآباد و ۳ جلسه ستاد شهرستانی به ریاست فرماندار و دبیری سپاه در محل فرمانداری بمنظور برنامه ریزی و برگزاری هرچه باشکوهتر مراسمات امسال خبر داد و گفت: مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام در شهرستان محمودآباد راس ساعت ۱۱ صبح روز ۱۴ خرداد در مصلی موقت همراه با سخنرانی و مداحی برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =