سالگرد رحلت حضرت امام(ره) بهترین زمان برای تبیین و ترویج اندیشه های امام راحل است

فرماندار بهشهر عنوان کرد:ایام الله ۱۴ خرداد، سالگرد رحلت حضرت امام(ره) و قیام خونین ۱۵خرداد، بهترین زمان، و فرصتی مناسب برای تبیین و ترویج اندیشه های امام راحل، و انتقال آرمان های ایشان به دنیا و آزادی خواهان جهان است.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از شهرستان بهشهر؛ عصر گذشته دومین جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال امام(ره) با حضور مسئولین و اعضا کمیته های این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، سید خالق سجادی با بیان اینکه نقش حضرت امام (ره) در هویت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بی نظیر است اظهار کرد: آشنایی نسل جوان امروز، با عظمت این شخصیت بزرگ جهان اسلام ضروریست.

 

وی گفت: از تمامی ظرفیت های موجود در شهرستان برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن آیین های این ایام بهره گیری خواهد شد.


فرماندار بهشهر عنوان کرد: مشارکت و حضور مردم در این مراسم خشم استکبار جهانی را برمی‌انگیزد و موجبات درماندگی دشمنان را فراهم می‌آورد.


وی با اشاره به سالگرد ارتحال امام راحل به عنوان فرصتی برای ترویج افکار امام خمینی(ره) و احیای انقلاب اسلامی گفت: این فرصت یک فرصت مغتنم است و باید همه دستگاه‌ها در این راه مشارکت کرده و تمامی امکانات خود را برای بزرگداشت سالگرد امام راحل به کار بگیرند.


نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر با بیان اینکه بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، نظامی را بر مبنای معیارها و موازین نوین پایه‌ ریزی کرده و فرهنگی اصیل بر مبنای کرامت انسان را بنا نهاد، خاطرنشان کرد: این نظام به نام جمهوری اسلامی ایران، امروز برای بسیاری از ملت‌ها شناخته شده و مورد توجه و علاقه آنهاست.


وی افزود: ایام الله ۱۴ خرداد، سالگرد رحلت حضرت امام(ره) و قیام خونین ۱۵خرداد، بهترین زمان، و فرصتی مناسب برای تبیین و ترویج اندیشه های امام راحل، و انتقال آرمان های ایشان به دنیا و آزادی خواهان جهان است.

در ادامه اين جلسه اعضاء ستاد نظرات و پيشنهادات خود را ارائه و در پايان تصميماتي اتخاذ شد

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =