مهر نوشت: فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با بیان اینکه دولت به تمام توافقات خود عمل کرد اما آمریکایی‌ها به تعهدات خودعمل نمی‌کنند، گفت: برنامه‌هایی برای رزمایش‌های آینده داریم و هیچ‌ کاری تعطیل نمی‌شود.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده در حاشیه دومین گردهمایی سراسری مدیریت جهادی که صبح امروز در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در خصوص رزمایش‌های موشکی آینده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران به خبرنگار مهر گفت: برنامه‌هایی برای رزمایش‌های آینده داریم و هیچ‌ کاری تعطیل نمی‌شود و اتفاقاً رونق می‌گیرد.

وی افزود: مسئولین هم وقتی حرف‌های غربی‌ها را دیدند اتفاقاً بیشتر به ما توجه می‌کنند و تازه از تنهایی درآمده‌ و به ما کمک می‌شود.


اهم اظهارات سردار حاجی زاده را به نقل از مهر بخوانید؛

*{درباره خواسته برخی مبنی بر محو شدن شعار «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» از روی موشک‌ها}: این جملات، جملات امام راحل است و آنهایی که به دنبال این هستند باید ورق‌های مربوط به این جملات را از صحیفه امام (ره) نابودند کنند که نمی‌توانند. این شعارها در قلب ملت ایران حک شده و هیچ‌کس نمی‌تواند آن را نابود کند، هیچ‌کس جرأت به زبان آوردن آن را هم ندارد.

*تنوع موقعیت‌هایی که در حوزه نظامی به وجود آمده، خیلی زیاد است. ما در انتهای جنگ شرایط خوبی نداشتیم و همه چیز وارداتی و یا غنیمتی بود.

*ما که در طول انقلاب تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌ایم، حالا فرصت‌سوزی می‌کنیم. اگر با روحیه و مدیریت جهادی، نگاهمان به داخل باشد صد درصد این مشکلات قابل حل است.

*ما از شرکت‌های دانش‌بنیان به وفور استفاده می‌کنیم و اینکه امروز افتخار داشتن موشک ۲۰۰۰ کیلومتر نقطه‌زن، موشک بالستیک ضد ناو و هواپیماهای بدون سرنشین پیشرفته را داریم، همه به واسطه همین دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان است.
*دولت، برجام را انجام داد و به توافقات خود عمل کرد اما آمریکایی‌ها به تعهدات خود عمل نمی‌کنند. ما هیچ راهی غیر از اتکا به توانمندی داخلی نداریم.

27216

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537211

برچسب‌ها